تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس سنت نيكويى را بنا نهد، اجرى برابر اجر همه عمل‏كنندگان به آن عمل تا روز قي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819257776




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سوغات همدان مورد استقبال سرمایه گذاران قرار گرفت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: حاشیه نگاری همایش سرمایه گذاری/ سوغات همدان مورد استقبال سرمایه گذاران قرار گرفت همدان - ایرنا- همایش بین المللی سرمایه گذاری همدان با رویکرد اقتصاد مقاومتی در حالی امروز پنجشنبه به پایان رسید که سوغات بخش کشاورزی همدان مورد استقبال سرمایه گذاران و میهمانان همایش قرار گرفت.


به گزارش ایرنا، کیفیت سوغات همدان در سالن پذیرایی همایش اعم از کشمش، گردو، بادام، کماج و نان "گرده" همدان مورد استقبال چشمگیر میهمانان همایش قرار گرفت و بسیاری از سرمایه گذاران، پیگیر مکان خرید این اقلام شدند.
برخی از سرمایه گذاران مطرح این همایش به ویژه سرمایه گذاران خارجی خواهان خرید سوغات همدان شدند که از سوی دستگاه های اجرایی طرف قرارداد در تفاهم نامه های منعقد شده، سوغات مدنظرشان تامین شد.
مجمع نمایندگان استان همدان در مجلس شورای اسلامی از ابتکار "محمدناصر نیکبخت" استاندار همدان در برگزاری همایش بین المللی سرمایه گذاری قدردانی کردند.
بعدازظهر امروز برخی از سرمایه گذاران به صورت گروهی از شگفت انگیز ترین غار آبی جهان (غار علیصدر) دیدن کردند.
گروهی از سرمایه گذاران کشور روسیه نیز با سفیر ایران در این کشور به شهرستان نهاوند عزیمت کردند.
"مهدی سنایی" سفیر ایران در روسیه اهل شهرستان نهاوند از توابع استان همدان است و گفته می شود در این سفر نیمروزه ظرفیت های سرمایه گذاری این شهرستان به روس ها معرفی خواهد شد.
برخی از مسوولان شهرستان نهاوند به همایش بین المللی سرمایه گذاری آمده و با دکتر سنایی سفیر ایران در روسیه به گفت وگو پرداختند.
نیروهای انتظامی تدابیر امنیتی لازم را برای میهمانان خارجی همایش اتخاذ کرده بودند.
برخی از خبرنگاران به دلیل ازدحام جمعیت بیش از ظرفیت سالن همایش با مشکل مواجه شدند که با همکاری روابط عمومی استانداری این مشکل برطرف شد.
تمامی مدیران و مسوولان دستگاه های مختلف اجرایی استان همدان در این همایش بین المللی حضور فعال داشتند.
اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، جهاد کشاورزی، صنعت، معدن، تجارت، شرکت شهرک های صنعتی، مسکن و شهرداری ساعات پرکاری را در این همایش سپری کردند.
استانداری همدان برای سرمایه گذاران تورهای بازدید از نقاط صنعتی، کشاورزی، گردشگری و سایر نقاط قابل سرمایه گذاری مهیا کرد.
همایش دو روزه بین المللی فرصتهای سرمایه گذاری در همدان با حضور 500 میهمان و سرمایه گذار داخلی و خارجی امروز پنجشنبه به پایان رسید.
7520/576


29/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن