تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فريب نماز و روزه مردم را نخوريد، زيرا آدمى گاه چنان به نماز و روزه خو مى كند كه اگر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819159737




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارتش به اصطلاح آزادیبخش سوریه در آستانه متلاشی شدن


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: روزنامه نگار ترک: ارتش به اصطلاح آزادیبخش سوریه در آستانه متلاشی شدن آنکارا- "مراد یتکین" روزنامه نگار سرشناس ترکیه می گوید:بعد از فرار " جمال معروف" فرمانده ارتش به اصطلاح آزادیبخش سوریه به ترکیه، گروه یاد شده در آستانه متلاشی شدن قرار گرفته است.


به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از آنکارا، یتکین در مقاله ای در روزنامه " رادیکال" با تاکید بر تشتت در بین مخالفین سوری نوشت: ترکیه امیدوار به موفقیت ارتش آزادیبخش سوریه بود ولی این گروه که ائتلافی از هفت گروه مجزا بود در آستانه متلاشی شدن قرار گرفته است .
یتکین با اشاره به اینکه نیروهای زمینی ارتش سوریه در منطقه حلب پیشرویهای قابل توجهی داشته اند و ارتش سوریه در آستانه بدست گیری کنترل حلب است نوشت: به گفته یک منبع نظامی ترکیه که نامش را فاش نکرده ، نیروهای دولتی سوریه یک منطقه 5 کیلومتری در حلب را به محاصره خود درآورده اند و راه را برای کسانی که خواستار عزیمت به ترکیه هستند باز گذاشته اند.
یتکین نوشت: خطر مهاجرت از حلب به ترکیه در صورت پیروزی نیروهای دولتی سوریه کمتر از خطر مهاجرت در صورت بدست گیری کنترل حلب از سوی نیروهای داعش است .
یتکین با اشاره به اینکه آمریکا و نیروهای ائتلاف علیه داعش، با درخواستهای ترکیه در زمینه اعلام منطقه پرواز ممنوعه و مناطق امن در سوریه موافقت نکرده اند نوشت: به رغم این، ترکیه در این دو درخواست خود اصرار می ورزد.
یتکین نوشت: موافقت نکردن آمریکا با این دو درخواست ترکیه شاید به خیر و صلاح ترکیه باشد و مانع از ورود بیشتر ترکیه به باتلاق سوریه و خاورمیانه شود .
خاورم*5*2012*1579


29/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن