تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خودت را به داشتن نيّت خوب و مقصد زيبا عادت ده، تا در خواسته ‏هايت موفق شوى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798909677




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خنثی شدن عملیات انتحاری النصره در شدیدترین حملات ارتش سوریه/نسخه تازه اوباما برای داعش


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: خنثی شدن عملیات انتحاری النصره در شدیدترین حملات ارتش سوریه/نسخه تازه اوباما برای داعش


تعدادی از سران گروه های تروریستی از جمله فرمانده گروه تروریستی "جبهه النصره" و سرکرده گروه موسوم به "لشکر فجرالاسلام" در منطقه "قلمون" در حملات زمینی و هوایی به محل نشست آنها در منطقه قلمون به هلاکت رسیدند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، جبهه النصره و متحدان آن در یکی از شدیدترین حملات ارتش سوریه به مواضع آنها در جرود قلمون، تعدادی از مسئولان میدانی خود را از دست دادند.  
دانلود     در این نشست مهمترین سرکرده های گروه های مسلح در قلمون حضور داشتند و برای حمله به برخی از روستاها برنامه ریزی می کردند که هدف حمله توپخانه ای، موشکی و هوایی نیروهای سوری قرار گرفتند. در نتیجه این حمله ابوطلال محمد فرمانده گروه موسوم به «فجر الاسلام» و ابوعلی امون از فرماندهان میدانی و مسئول بمب گذاری خودروهای بمب گذاری شده ای که به لبنان فرستاده می شود، به هلاکت رسیدند.
هلاکت سران النصره
منابع اعلام کردند، ابومالک التلی امیر جبهه النصره در قلمون نیز در این حملات زخمی شده است. علاوه بر این ابو فاطمه فرمانده گردان بازهای محمدیه، کرم امون سرکرده جبهه النصره در فلیطه و صفوان عوده معاون کرم امون نیز در این حملات زخمی شدند.
همزمان با حمله به این نشست در جرود فلیطه، ارتش لبنان اطلاعاتی به دست آورده است که نشان می دهد، جبهه النصره خود را برای اجرای عملیات انتحاری علیه مراکز ارتش لبنان و ربودن نظامیان در مناطق مرزی بقاع و شمال آماده می کند.
ارتش سوریه
در حملات ارتش سوریه و نیروهای مردمی در حومه جنوبی و شرقی "حسکه" نیز، چندین گروهک تروریستی منهدم و مقادیری اسلحه و مهمات را که برخی از آنها ساخت ترکیه بود، مصادره شدند.
هدف از این عملیات دفاع از حسکه و بازداشت عناصر و هسته های پنهان تروریست ها و جلوگیری از نفوذ تروریست ها به شهر است تا حسکه همچنان در امنیت و آرامش باقی بماند.
گروههای تروریستی در حومه "حماه" هم به تخریب زیرساخت های کشور ادامه می دهند و در ادامه آن، به نیروگاه تولید برق در "محرده" واقع در حومه "حماه حمله" کرده و با موشک، واحدهای کنترل و مخازن سوخت را هدف قرار دادند که در نتیجه این حملات نیروگاه در آتش سوخت و از کار افتاد.
شماری از تروریست ها در حمله هوایی جنگنده های ارتش سوریه در دیر الزور به هلاکت رسیدند.
به گزارش المنار، جنگنده های ارتش سوریه به مکان تجمع افراد مسلح در کتمات، عمال و حویجه الصکر در شهر دیر الزور حمله کردند که به کشته شدن شماری از آنان منجر شد. از طرف دیگر درحمله گروههای مسلح به یک مدرسه در منطقه کرناز در حومه حماه 7کودک شهید شدند.
یک زن نیز در حمله افراد مسلح به انجمن الزهرا در محله اشرفیه در حلب شهید شد.
نیروهای ارتش سوریه با اجرای کمینی در روستای قبه الکردی در منطقه سلمیه واقع در شرق حماه 40 تن از تروریست ها را به هلاکت رساندند و یک خودروی حامل سلاح را نابود کردند. نیروهای ارتش سوریه در اطراف دمشق؛ در منطقه جوبر و شهرک زبدین مواضع تروریست ها را هدف قرار دادند. یگان های ارتش در بیت تیما نیز عملیات نظامی بر ضد تروریست ها اجرا کردند.
ارتش سوریه سیاست های رهبران این کشور را اجرا می کند و به طور کامل با خواسته های ملت سوریه هماهنگ است.
در حلب و در حومه دمشق نیز ارتش سوریه در جنگ بر ضد تروریست ها پیشرفت های چشمگیری به دست آورد. به گزارش شبکه تلویزیونی المیادین، براثر انفجار بمب در محله حجر الاسود در جنوب دمشق پایتخت سوریه، ابوغالب فرمانده گروه موسوم به گردان های صحابه زخمی شد و شماری از همراهانش کشته شدند. عملیات نظامی ارتش سوریه در مکان هایی که تروریست ها حضور دارند، برای پاکسازی و بازگرداندن امنیت به این مناطق همچنان ادامه دارد.
    ادامه درگیری ها در عین العرب منابع خبری از ادامه درگیری ها بین واحدهای دفاع مردمی کرد و تروریست های داعش در جنوب شهر عین العرب در شمال سوریه خبر دادند.
به گزارش المیادین، واحدهای دفاع مردمی کرد با عناصر گروه داعش در محور جنوبی شهر عین العرب سوریه درگیر شدند. این درگیری همزمان با حمله هوایی ائتلاف بین المللی به پایگاه داعش در روستای ممیت در جنوب عین العرب رخ داد.   نسخه تازه اوباما برای داعش رئیس جمهور آمریکا تاکید کرد، سرنگونی رئیس جمهور سوریه برای شکست دادن داعش ضروری است.
اوباما به همین علت از مشاران خود خواست درباره راهبرد واشنگتن در برابر بحران سوریه تجدیدنظر کنند. مشاوران امنیت ملی اوباما در یک هفته گذشته 4 نشست برای بازنگری در راهبرد واشنگتن در تعامل با بحران سوریه برگزار کردند.    
 

لینک را کپی کنید


جمعه ۲۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 97]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن