تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):اين (امام جواد(علیه الاسلام))مولودى است كه پر بركت ‏تر از او براى شيعه ما به دنيا ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804027585




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پخش صحنه درگیری ها در بیمارستان فاطمی اردبیل از تلویزیون درست نبود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیرکل امنیتی ، انتظامی استانداری اردبیل: پخش صحنه درگیری ها در بیمارستان فاطمی اردبیل از تلویزیون درست نبود خبرگزاری پانا:مدیرکل امنیتی ، انتظامی استانداری اردبیل گفت: پخش صحنه درگیری ها در اورژانس بیمارستان فاطمی ازصداو سیما کار درستی نبود .
۱۳۹۳ پنج شنبه ۲۹ آبان ساعت 13:39



به گزارش خبرگزاری پانا، احمد عظیمی سرابی افزود: نحوه اطلاع رسانی و مستندسازی خبری صدا و سیمای مرکز اردبیل و رسانه ملی مورد انتقاد است چرا که روزانه تعداد قابل توجهی نزاع در نقاط مختلف کشور رخ می دهد اما هیچ گاه صحنه های خشونت آمیز نزاع از این رسانه پخش نمی شود.

وی ادامه داد: بیان خبر با هدف مقابله با شایعه پراکنی امری ضروری و پسندیده است اما پخش صحنه های خشونت آمیز، آن هم در پربیننده ترین زمان رسانه ملی و مرکز استان نمی تواند با این هدف قابل توجیه باشد.

عظیمی سرابی خاطرنشان کرد: تصویری که این گونه صحنه ها و اخبار در اذهان عمومی از مردم متدین و ولایتمدار اردبیل ایجاد می کند تصویر خوشایندی نخواهد بود بویژه پس از مراسم پرشور تاسوعا و عاشورا در استان اردبیل و مشاهده شور و شوق بی نظیر مردم در این مراسم توسط کلیه هموطنان ، ارایه چنین تصویر مخدوشی از مردم این استان منصفانه و قابل قبول نمی باشد.

وی گفت: ما ضمن ابراز همراهی با مردم شریف استان در انتقاد به عملکرد رسانه ملی امیدواریم مسوولان ارشد رسانه ملی و مراجع قضایی با درک اهمیت و حساسیت موضوع در اصلاح رویه رایج و برخورد مناسب قانونی در قبال اقدامات خلاف امنیت و آسایش و تشویش اذهان عمومی رسانه ملی با جدیت و قاطعیت اقدام نمایند.

مدیرکل انتظامی و امنیتی بیان کرد: این که نزاع دسته جمعی یکی از معضلات اجتماعی استان اردبیل است ، بر اساس آمار رسمی مورد تایید می باشد.

به گفته وی ، البته در همه جوامع و مناطق کشور کم و بیش این موضوع وجود داشته و گهگاهی حوادث ناگواری را نیز سبب می شود اما آن چه که در حادثه اخیر لازم است بیش تر مورد توجه قرار گیرد ، عبارت از کشیده شدن دامنه نزاع به داخل بیمارستان است که این امر موجب کاهش احساس امنیت شهروندان در اماکنی مثل بیمارستان و سایر اماکن عمومی تحت مراقبت نیروهای انتظامی پلیس و یا کارکنان انتظامی می گردد.

عظیمی سرابی  ادامه داد: اصولا مردم انتظار ندارند با وجود افر اد حفاظت و انتظامات در بیمارستان دامنه نزاع و تخاصم به داخل بیمارستان کشیده شود.

گفتتنی است: در جریان یک نزاع جمعی که در بیرون از بیمارستان بوقوع پیوسته و دامنه آن به اورژانس بیمارستان فاطمی نیز کشیده شد دو نگهبان بیمارستان و یک مامور پلیس مجروح شدند..  











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن