تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):باعلما همنشینی کن تا سعادتمند شوی
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820444513




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرمانده سپاه گناوه: بسیج نماد ولایتمداری است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فرمانده سپاه گناوه: بسیج نماد ولایتمداری است گناوه - ایرنا - فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) گناوه گفت: بسیج به عنوان بزرگترین نهاد مردمی، نماد ولایتمداری، استکبارستیزی و ایثار است.


به گزارش ایرنا، سرهنگ علیرضا غریبی درجلسه شورای ادارای شهرستان گناوه افزود: امروز همه نهضت ها، تشکل ها و حرکت آزادی خواهانه و رهایی جویانه ملت های مستضعف براساس تفکر و ایدئولوژی بسیج که اعجاز معمار وبنیانگذار انقلاب اسلامی درسال 58 بوده الگو و شکل یافته است.
وی با گرامیداشت هفته بسیج گفت: دراین هفته مقدس برنامه های متعدد و پرباری در سطح این شهرستان پیش بینی شده است.
فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) گناوه بیان کرد: دیدار مردمی فرماندهی و میقات صالحین در مصلای جمعه، صبحگاه مشترک و تجلیل از ایثارگران، افتتاح طرح های اقتصاد مقاومتی، اجتماع بزرگ بسیجیان، رزمایش الی بیت المقدس، دیدار ایثارگران و بسیجیان با امام جمعه و نمایشگاه دجالواره و مانور فرهنگی از عمده برنامه های پیش بینی شده هفته بسیج است.
وی سخنرانی دکتر زائقی پور با موضوع بسیج خانواده و سبک زندگی اسلامی، تجلیل از فعالان در امر گسترش فرهنگ نماز، اهدای خون ازسوی ایثارگران و بسیجیان، تجلیل از دانشجویان و طلاب طرح اردوهای جهادی، نشست سیاسی، برگزاری مسابقه حفظ عمومی قرآن، تجلیل از پیشکسوتان جهاد و شهادت را از دیگر برنامه های مهم این هفته عنوان کرد.
غریبی گفت: تجلیل از خانواده های پرجمعیت جوان و چهره های موفق محلات ، مسابقه نقاشی با موضوع ماهواره، برگزاری کارگاه مهارت های زندگی دختران جوان، پیاده روی حوزه های مقاومت تا یادمان شهدای گمنام، یادواره شهدا، نشست منتظران موعود و شبی با شهدای گمنام نیز درطول هفته بسیج اجرا می شود.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد. ک/2
637/539


29/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن