تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820824622




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دو خبر از اعزام کاروان راهیان نور فومن و رضوانشهر


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: دو خبر از اعزام کاروان راهیان نور فومن و رضوانشهر رشت - ایرنا - فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فومن گفت: 320 نفر دانش آموز دختر بسیجی در قالب طرح راهیان نور دانش آموزی از این شهرستان به مناطع عملیاتی هشت سال دفاع مقدس جنوب کشور اعزام شدند.


سرهنگ پاسدار "علی توشه" روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا افزود: دانش آموزان و مربیان اعزامی از فومن در قالب هشت دستگاه اتوبوس ،از مناطق عملیاتی هویزه ، اروند کنار و شلمچه دیدن می کنند و با شهدای عظیم الشان پیمانی مجدد خواهند بست.
وی اظهار کرد: در شرایطی که استکبار جهانی با استفاده از ابزارهای رسانه ای خود اعتقادات فرزندان این کشور را نشانه رفته و جنگ نرم را علیه کشورمان به راه انداخته است ،بزرگترین حرکت فرهنگی کشور همین کاروان های راهیان نور است که توانسته نقش عظیمی را در زنده نگه داشتن یاد خاطره و هدف والای شهیدان در جامعه زنده نگه دارد .
وی این حرکت فرهنگی را بسیار مناسب دانست و گفت : روحیه بسیجی ، معنوی و سلامت فکری دانش آموزان با حضور در یادمان های عملیات های دفاع مقدس از قبیل اروندکنار ، شلمچه ،هویزه و دهلاویه بیشتر از پیش خواهد شد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فومن یادآور شد: بسته های فرهنگی به همراه کتاب و سی دی در خصوص فرهنگ حجاب نیز تهیه و در اختیار دانش آموزان بسیجی قرار گرفته است.
به گزارش ایرنا،در سال تحصیلی جاری بیش از 13 دانش آموز فومنی در 205 مدرسه دولتی و غیر دولتی این شهرستان مشغول به تحصیل علم و دانش هستند.
شهرستان فومن در 25 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان بیش از 94هزار نفر جمعیت دارد.ک/3
********
رضوانشهر - رییس اداره آموزش و پرورش رضوانشهر از اعزام کاروان راهیان نور دانش آموزی در هفته آینده خبر داد و گفت: مهم‎ ترین تأثیر راهیان نور برای نسل جوان و دانش آموزان انتقال فرهنگ جهاد و شهادت است.
علی گواهی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا وی بیان کرد: طی هفته گذشته تعداد 250 نفر از دانش آموزان مقطع متوسطه رضوانشهر با بهره گیری از 6 دستگاه اتوبوس به مناطق غربی کشور اعزام شدند.
وی همچنین گفت: برنامه ریزی جهت اعزام دانش آموزان در روزهای آتی بعمل آمده است وجهت این امر تعداد 8 دستگاه اتوبوس در اختیار گرفته شده تا نسبت به نقل و انتقال علاقه مندان به کاروان راهیان نور خدمات ارائه نمایند.
گواهی در ادامه با بیان اینکه در هشت سال دفاع مقدس سه رکن اصلی مردم، نیروهای مسلح و ولایت فقیه نقش کلیدی داشتند، اضافه کرد: در جنگ تحمیلی، نقش ولایت فقیه اساسی و کلیدی بوده و اساسا موفقیت و اساس ایرانی اسلامی در دنیای امروز به برکت جایگاه و نقش ولایت بوده است.
وی بیان کرد: دفاع مقدس ما در کربلای ایران تکرار واقعه عاشورا بود و به تأسی از عاشورای حسینی توانست در دنیا خود را مطرح و فرهنگ جهاد و شهادت را نه تنها برای ملت ایران بلکه برای دنیا و ملت‎هایی که تحت ستم آمریکا و صهیونیست هستند، انتقال دهد.
گواهی در خصوص تأثیر فرهنگ بسیج در خنثی سازی آسیب های اجتمای گفت: اردو های راهیان نور و حلقات صالحین تأثیر بسزایی در افکار دانش آموزان برجا گذاشته و رضایتمندی خانواده ها را در پی داشته و مناسب ترین پاسخ به هیجانات داخلی آنان می باشد.
شهرستان رضوانشهر با حدود 80 هزار نفر جمعیت در 70 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است که بیش از 11 هزار نفر دانش آموز در مقاطع مختلف در این مناطق مشغول به تحصیل هستند.ک3
7294/7293/603


29/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن