تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به وسيله من هشدار داده شديد و به وسيله على عليه ‏السلام هدايت مى‏يابيد و به وسي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819617897




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رشد اقتصادی آلمان در سال کنونی بسیار دور از انتظار است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: بانک مرکزي آلمان:
رشد اقتصادی آلمان در سال کنونی بسیار دور از انتظار است
بانک مرکزي آلمان اعلام کرد رشد اقتصاد آلمان در سه ماهه منتهي به سپتامبر بسیار کم بوده است و رشد اقتصادی اين کشور را در سال کنوني بعيد است.


به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري آلمان، بانک مرکزي آلمان (بوندسبنک) چشمگير اقتصاد اين کشور را در سال کنوني بعيد دانست به ويژه آن که رشد اقتصاد آلمان در سه ماهه منتهي به سپتامبر، ناچيز بوده است.

بوندسبنک در گزارش ماهانه خود اعلام کرد کاهش آمارهاي پيش بيني شده درباره اقتصاد آلمان و کاهش تقاضا نشان مي‌دهد اقتصاد آلمان دست‌کم تا پايان سال 2014 رشد ضعيفي خواهد داشت.

اين منبع افزود:  کاهش ارزش يورو و کاهش چشمگير قيمت نفت به از سرگيري رشد اقتصادي بزرگترين اقتصاد اروپا در سال آينده کمک خواهد کرد.

دفتر آمار آلمان اعلام کرد اقتصاد آلمان در سه ماهه سوم امسال 0.1 درصد رشد داشته است در حالي که اقتصاد اين کشور در سه ماهه دوم 0.1 درصد رشد منفي داشت.

انتهای پیام/





تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن