تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نيّت مؤمن بهتر از عمل او و نيت منافق بدتر از عمل اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798294377




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سه هزار دختر بازمانده از ازدواج زیر پوشش کمیته امداد خراسان شمالی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: سه هزار دختر بازمانده از ازدواج زیر پوشش کمیته امداد خراسان شمالی بجنورد - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی گفت: اکنون سه هزار دختر بازمانده از ازدواج زیر پوشش این نهاد حمایتی هستند.


به گزارش ایرنا، "امان الله حسین پور" روز چهارشنبه در نشست کارگروه تخصصی اجتماعی، فرهنگی استان، اظهار کرد: عمده آسیب هایی که دختران بازمانده از ازدواج را تهدید می کند، در حوزه روحی و روانی است.
وی از دستگاه های حوزه اجتماعی و فرهنگی استان خواست با کمک به ایجاد اشتغال برای این قشر، کمیته امداد را در رفع آسیبهایی که متوجه دختران بازمانده از ازدواج است یاری کنند.
حسین پور به پوشش 21 هزار زن سرپرست خانوار توسط این نهاد در استان اشاره کرد و گفت: از این تعداد هشت هزار نفر زیر 40 سال دارند و در معرض آسیب های مالی، فرهنگی، آموزشی و فنی و حرفه ای هستند.
وی با بیان این که آسیب های تهدید کننده اقشار زیر پوشش این نهاد دراستان شناسایی و اقداماتی برای رفع آن در دست اجراست، گفت: اکنون از مشارکت حوزه های علمیه و سازمان تبلیغات اسلامی در بخش اعتقادی و دینی و انعقاد قرارداد با روانشناسان و به کار گیری آن ها برای رصد آسیب های خانواده ها و رفع آن ها کمک گرفته می شود.
به گفته وی اکنون کمیته امداد خراسان شمالی 35 هزار خانوار را با جمعیت 120 هزار نفر زیر پوشش خدمات خود دارد که 52 درصد این جمعیت را مددجویانی تشکیل می دهند که سرپرست خانواده آنان فوت کرده است.
وی به راه اندازی شبکه های مردمی توسط این نهاد در محله ها با هدف ترویج فرهنگ انفاق و نوعدوستی اشاره کرد و افزود: تا کنون 70 مرکز نیکوکاری در محلات سطح استان شناسایی و فعال شده است.
به گفته وی در این مراکز علاوه بر معتمدان، از دانش آموختگان رشته های تحصیلی علوم اجتماعی و روان شناسی با عقد قرارداد، استفاده می شود.
حسین پور افزود: با فعال شدن مراکز نیکوکاری در سطح استان، بانک اطلاعاتی جامعی از نیکوکاران و نیازمندان در اختیار این نهاد قرار دارد.
مدیرکل امور دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان شمالی نیز با ارایه گزارشی از فعالیت کمیته سلامت این کارگروه، گفت: آمار زایمان در استان در سال 93 نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش یافته است.
"مهردخت قوپرانلو" افزود: از ابتدای امسال، طبق گزارش دانشگاه علوم پزشکی، هشت هزار و 878 زایمان در استان صورت گرفته که نسبت به مدت مشابه سال قبل 152 مورد کاهش دارد.
وی در عین حال آمار زایمان در این استان را بالاتر از کشور دانست و گفت: میانگین زایمان در کشور 2.2 درصد است و حال آنکه این رقم در خراسان شمالی 2.4 درصد است.
"علی زاهدی نیا" مدیرکل ثبت احوال خراسان شمالی نیز از کاهش ثبت ولادت در سال جاری نسبت به سال قبل خبر داد و گفت: میزان ثبت ولادت در استان امسال 21.2 در هزار نفر است در حالی که این رقم در مدت مشابه سال قبل 22.7 در هزار نفر بوده است.
طبق آخرین گزارش اداره کل ثبت احوال خراسان شمالی، آمار جمعیت این استان به 906 هزار و 714 نفر رسیده است که از این رقم 455 هزار و 673 نفر زن و بقیه مرد هستند.
براساس این آمار از جمعیت استان 483 هزار و 560 نفر در نقاط شهری و 423 هزار و 154 نفر در نواحی روستایی سکونت دارند.
در سرشماری نفوس و مسکن سال 90، جمعیت استان خراسان شمالی 867 هزار نفر به ثبت رسیده بود. ک/2
623/626


28/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن