تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس براى اصلاح خود، خويشتن را به زحمت بيندازد، خوشبخت مى‏شود هر كس خود را در لذت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803051094




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون صنایع دستی استان تهران: پیگیر تغییر قانون بیمه به نفع هنرمندان پیشکسوت هستیم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: معاون صنایع دستی استان تهران: پیگیر تغییر قانون بیمه به نفع هنرمندان پیشکسوت هستیم تهران-ایرنا-معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان تهران گفت: بر اساس قانون، بیمه به افراد بالای 55 سال تعلق نمی گیرد و در تلاش هستیم که این قانون را به نفع هنرمندان پیشکسوت تغییر دهیم.


شهرام مریخی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: طبق قانون، افراد بالای 55 سال، تحت هیچ شرایطی بیمه نمی شوند و ما با حمایت سازمان میراث فرهنگی در جستجوی راهکارهایی هستیم که بتوانیم شرایط این قانون را به نفع هنرمندان صنایع دستی تغییر دهیم.
مریخی افزود: اگر لازم باشد مقداری هزینه بیمه هنرمندان پیشکسوت صنایع دستی را پرداخت خواهیم کرد، اما تاکنون در این زمینه به نتیجه ای نرسیده ایم و در تلاش هستیم که به عنوان یک موضوع حمایتی، بیمه هنرمندان پیشکسوت را پیگیری کنیم.
وی ادامه داد: اداره کل میراث فرهنگی استان تهران از سال 86 تاکنون، اقداماتی را برای بیمه هنرمندان انجام داده و بر این اساس هنرمندان صنایع دستی را به بیمه تامین اجتماعی معرفی می کند.
معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان تهران با اشاره به تسهیلات این اداره کل برای هنرمندان صنایع دستی اظهار کرد: با انعقاد تفاهم نامه ای با بانک توسعه تعاون، حدود 26 میلیارد تومان به صورت وام به هنرمندان صنایع دستی کل کشور پرداخت شد که 70 درصد از این مقدار به هنرمندان تهرانی اختصاص یافت.
مریخی گفت: انعقاد تفاهم نامه با صندوق مهر امام رضا(ع) از دیگر اقدامات اداره کل میراث فرهنگی استان تهران برای ارایه تسهیلات و حمایت از هنرمندان صنایع دستی است.
وی افزود: با توجه به وسعت استان تهران و حضور بسیار زیاد هنرمندان صنایع دستی در این استان، در تلاش هستیم با انجمن ها و تعاونی های مختلف در این حوزه همکاری داشته باشیم و از نظرات آنان به عنوان بازوهای اجرایی خود، بهره مند شویم.
وی بیان کرد: اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان تهران تاکنون حدود یک هزار و 500 مجوز تولید کارگاهی و 12 هزار و 621 مجوز تولید انفرادی صادر کرده است.
مریخی از برپایی نخستین نمایشگاه صنایع دستی هنرمندان پیشکسوت با هدف قدردانی از این هنرمندان خبر داد و گفت: امیدوارم تا پایان سال جاری بتوانیم نمایشگاه تخصصی شیشه استان تهران را در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار کنیم.
معاون صنایع دستی استان تهران افزود: تاکنون برای اعزام هنرمندان صنایع دستی با هدف برپایی نمایشگاه صنایع دستی در خارج از کشور، مذاکراتی با چند شرکت خصوصی و سازمان های دولتی همچون سازمان تبلیغات اسلامی داشتیم و امیدواریم که اقدامات مناسبی برای اعزام هنرمندان انجام شود.

*عدم صدور مجوز کالای چینی به بازار صنایع دستی تهران
مریخی با اشاره به عرضه کالاهای صنایع دستی چینی در بازار صنایع دستی استان تهران اظهار کرد: اداره کل میراث فرهنگی استان تهران نمی تواند درباره عرضه کالاهای چینی در فروشگاه های صنایع دستی خصوصی اعمال نظر کند.
وی گفت: با توجه به مذاکرات اتجام شده با بهمن نامور مطلق معاون صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی صنابع دستی و گردشگری، عرضه کالاهای صنایع دستی در خیابان نجات اللهی (ویلا) ساماندهی خواهد شد.
معاون صنایع دستی استان تهران افزود: در فروشگاه های صنایع دستی تحت پوشش این اداره کل مجوزی برای عرضه کالای غیر از صنایع دستی و کالای صنایع دستی چینی داده نمی شود و تمام کالاهای این فروشگاه ها باید صنایع دستی ایرانی باشند.
تهرام/7245//1348


28/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن