تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگز زمين باقى نمى ماند مگر آن كه در آن دانشمندى وجود دارد كه حق را از باطل مى شن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819553249




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کمتر از 50 هزار حلقه چاه در کشور هوشمند شده است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: حاج رسولیها:
کمتر از 50 هزار حلقه چاه در کشور هوشمند شده است
مديرعامل شركت مديريت منابع آب ایران گفت: کمتر از 50 هزار حلقه چاه در کشور هوشمند شده و بحث‌های کنترلی در این زمینه به بررسی بیشتر نیازمند است.
به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران محمد حاج‌رسولي‌ها مديرعامل شركت مديريت منابع آب ایران در نشست تخصصی مديريت منابع آب با رويكرد احيا و تعادل بخشي منابع زيرزميني که در حاشیه دهمین نمایشگاه بین المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب ایران برگزار شد، گفت: با توجه به شرایط اقلیمی و کمبود آب کشور، در زمان حاضر تاکید عمده وزارت نیرو بر مباحث مدیریتی و نرم‌افزاری این بخش متمرکز است.


وی ادامه داد: در چند ماه اخیر وزارت نیرو طرح احیا و تعادل بخشی آب های زیرزمینی را در دستورکار قرار داده است و با توجه به تاکید شورای عالی آب، این موضوع به طور متمرکز و جدی پیگیری شود.


حاج‌رسولي‌ها یکی از طرح‌های مهم در این زمینه را جلوگیری از مازاد برداشت‌های آب از چاه‌های مجاز عنوان کرد و افزود: در این طرح 50 درصد دستاوردها بر چاه‌های مجاز و نصب ابزارهای اندازه‌گیری در این چاه‌ها متمرکز شده است.


وی ادامه داد: کمتر از 50 هزار حلقه چاه در کشور هوشمند شده و بحث‌های کنترلی  در این زمینه به بررسی بیشتر نیازمند است. 


حاج رسولیها ادامه داد: در آب‌های سطحی هم بنا به نظر کارشناسان باید از ابزارهای اندازه‌گیری استفاده شود تا در سال‌های آینده وضعیت بحرانی آب‌های زیرزمینی در منابع آب سطحی کشور تکرار نشود.

انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن