تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، بزرگ‏ترين ـ فرمود ـ يا با عظمت‏ترين نام خداوند است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798503708




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسئولین اشرافی‌گری را کنار بگذارند/ مرفهان بی‌درد با پورشه جلوی مردم رژه می‌روند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: کوچک‌زاده در نطق میان دستور:
مسئولین اشرافی‌گری را کنار بگذارند/ مرفهان بی‌درد با پورشه جلوی مردم رژه می‌روند
یک نماینده مجلس، گفت:عظمت مجلس، عظمت ملت را نشان می‌دهد و دولت قوی در کنار مجلس قوی خواهد بود.


به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، مهدی کوچک‌زاده نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در جلسه علنی امروز چهارشنبه 28 آبان در نطق میان دستور خود با اشاره به سخنان ارزشمندی که رئیس‌جمهور ایراد کرده بود، گفت: روحانی گفته بود که مجلس شورای اسلامی نماد مهم مردم سالاری است و تک تک نمایندگان به عنوان نمایندگان کل ملت ایران هستند و اگر در سال‌های اخیر گاهی نسبت به مجلس بی‌حرمتی شد این حرمت و اقتدار باید به مجلس بازگردد.
 
وی افزود: افتخار می‌کنم که عضو خانواده مجلس هستم و 20 سال از عمرم  از مجلس اول تا پنجم را در خانه ملت سپری کرده‌ام چه درس‌های فراونی ازملت آموختم که یکی از این درس‌ها این بود که عظمت مجلس عظمت ملت است و دولت قوی در کنار مجلس قوی خواهد بود.
 
کوچک‌زاده، تصریح کرد: اگر صحیفه امام را جستجو کنیم با واژه‌های اسلام ناب محمدی، اسلام آمریکایی، اسلام مرفهین بی‌درد ، اسلام راحت طلبان و جنگ فقر و غنا را می‌بینیم ، در هیچ کجای صحیفه قبل از مرداد 66 این واژه‌ها وجود نداشت عجیب این که از سال 66 که سالگرد جنگ بود امام این واژه‌ها را به کار برد و 21 سخنرانی‌اش را به اسلام ناب محمدی اختصاص داد.   
 
وی افزود: امام (ره) در تعریف اسلام ناب می‌فرمایند،  این اسلام پرچمداران آن پابرهنگان و مظلومان جهانند و دشمنان آن ملحدان و سرمایه‌داران و کافران پول پرستند اسلامی که طرفداران واقعی آن همیشه از مال و قدرت بی‌بهره بوده‌اند و دشمنان حقیقی آن زراندوزان حیله‌گر و بازیگر و مقدس نمای بی‌هنرند.
 
 کوچک زاده گفت: امروز می‌خواهم ادعا کنم تمام این دعواهایی که مطرح می‌شود، دعوای اعتدال و اصلاح، دعوای اصلاح و معتدل،  اگر دروغ، نفاق و ریاکاری نباشد،  از سر بی توجهی بوده و بی‌اعتبار است.

وی تصریح کرد: تنها دعوای معتبر دعوای فقر و غنا است، دعوای مردم پا برهنه و مظلوم جنوب شهرها با مرفهین بی درد که در سدهای کشور قایقرانی می‌کنند است، تنها دعوای معتبر دعوای کسانی  که گرفتار پول دارو، ازدواج و جهیزیه فرزندانشان هستند با کسانی که با پورشه های خود جلوی مردم رژه می روند است.

وی ادامه داد: عده‌ای از همین افراد مرفه پول خرج می کنند و یک حزب به اسم حزب اصلاح طلب درست می کنند و عده ای دیگر هم یک حزب به اسم معتدل را تشکیل می دهند،  اگر شما تمام تحصیل کرده های پیشرفته ترین دانشگاه ها را با 20 سال سابقه اینجا بیاورید و وزیر کنید من تضمین می کنم مشکل مملکت،حل می شود چرا که سطح مردم ما در این حد است .

کوچک زاده افزود: در قانون اساسی جمهوری اسلامی آمده است این انقلاب زمینه گسترش روابط بین الملل با دیگر جنبش های اسلامی و استمرار مبارزه برای نجات ملل مظلوم و تحت فشار جهان را دنبال می کند و تنها راهی که می توان این چیزی را که قانون است اجرایی کنیم این است که در همین سطح رفتار و عمل شود.

وی تاکید کرد: نجیب تر از مردم ایران یافت نمی شود ، پس چرا غصه در دل ها است،  چرا برای خواننده ای که با سوز خوانده  مردم به این شکل به خیابان ها آمدند،  دلیل آن این است که می بینند آن شریکی که با هم شراکت را شروع کرده اند قصد دارد هر ماه بیشتر از دخل بردارد و کمتر هزینه کند،  مشکل اشرافی گری مسئولان است.

این نماینده مردم در مجلس نهم به جمله ای از امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: امام می فرماید "خمینی هم اگر برای خدا کار نکند مردم از بین می برندش و نابودش می کنند، باید برای رضای خدا و دین مردم کار کرد، به خدا قسم آنهایی که ساکت شدند( منظور آن هایی است که در اوایل نهضت همراه نکردند و به همین علت امام تبعید شد) دنیا را هم از آنها می گیرند و بیچاره می شوند،  مردم دین می خواهند ، علما و روحانیت خدمتگزار دین هستند لذا آنها را دوست دارند و الا اگر بفهمند برای دنیا و حب ریاست است هیچ اعتنایی به آنها نمی کنند.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس گفت:  شاه بیت این جمله امام  اینجاست،  علما به گوش باشید، بنده  بعد از معصومین فقیه تر و فیلسوف تر از امام ندیده ام،  امام می گویند من نمی توانم پول را بگیرم و به طلاب بدهم ولی مردم گرسنه و بی هیچ بمانند و دین از بین برود اما اگر چنین کنم باید از بینم ببرند.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد:  مسئولان مردم را دریابید و سطح زندگی خود را پایین بیاورید.


انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن