تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مشورت با عاقلِ خيرخواه، خجستگى، بركت، رشد و توفيقى از سوى خداست. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818948098




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مرجعیت عراق از سیاسیون خواست اختلافات را کنار بگذارند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مرجعیت عراق از سیاسیون خواست اختلافات را کنار بگذارند بغداد-ایرنا- مرجعیت عراق که نظراتش از طریق تریبون نماز جمعه بیان می شود، در خطبه های امروز کربلای معلی، مرحله فعلی را مرحله ای خطرناک و حساس برای عراق خواند و از سیاسیون خواست اختلافات را کنار بگذارند.


سید احمد الصافی نماینده آیت الله سیستانی مرجع عالی شیعه در عراق، در نماز جمعه امروز کربلا در صحن حسینی، از سیاستمداران و دولتمردان خواست عملکرد گذشته را که به کشور آسیب زده است، بازنگری کنند.
وی تاکید کرد که دراین مرحله حساس، مسوولیت سنگینی بر دوش همه دولتمردان عراقی است و به این امر توجه داشته باشند.
سید الصافی همچنین گفت ، تجربه گذشته ثابت کرده که اختلافات سیاسی بویژه در حوزه های امنیتی و نظامی چه میزان به کشور آسیب زده است.
به گفته وی ، خطرناک ترین نتیجه این اختلافات و ناسازگاری ها ، بروز و ظهور تروریسم در عراق و کنترل آنان بر بخش هایی از کشور بوده است.
نماینده آیت الله سیستانی دربخش دیگری از خطبه های نماز جمعه امروز کربلا از مسوولان و مدیران خواست با همه مظاهر فساد در موسسات و دوایر نظامی مبارزه کرده و ریشه های آن را بزنند.
سید احمد الصافی، با اشاره به ساختار غلط و غیر اصولی سازمان ارتش عراق که از سال 2003 بنا نهاده شده ، گفت اختلافات سیاسی و کوتاهی ها منجر به فساد در دستگاه نظامی کشور شده و راه را برای تضعیف سازمان ارتش باز گذاشته است، درحالی که بودجه های عظیمی صرف آن شده است.
ساختار ارتش فعلی عراق توسط نظامیان آمریکایی، بعد از اشغال این کشور در سال 2003 بنا گذاشته شد.
احمد الصافی، ارتش و نیروهای امنیتی عراق را بصورت مستقیم مسوول مقابله با هر خطر خارجی دانست که شهروندان عراق را تهدید می کند و در ضمن از پیروزی ها و موفقیت های اخیر ارتش در جنگ علیه داعش تجلیل کرد.
خاورم*4*1770**1583


16/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن