تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر باطل با حق درنياميزد، بر حقيقت جويان پوشيده نمى مانَد و اگر حق با باطل آميخته ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818967728




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس مجلس به یزد سفر می کند |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: رئیس مجلس به یزد سفر می کند
کد خبر: ۴۵۰۵۴۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۶ - 19 November 2014


نماینده مردم یزد و صدوق در مجلس شورای اسلامی درباره سفر یک‌روزه هفته آتی رئیس مجلس به استان یزد، گفت: حضور در همایش یادواره شهید پاک‌نژاد از محورهای این سفر خواهد بود.

محمد صالح جوکار در گفت وگو با خانه ملت،‌ از سفر یک‌روزه رئیس مجلس شورای اسلامی به استان یزد خبر داد و افزود: در راستای سفرهای استانی رئیس مجلس شورای اسلامی قرار است 5 آذرماه دکتر لاریجانی سفری یک روزه به استان یزد داشته باشند.

نماینده مردم یزد و صدوق  در مجلس شورای اسلامی، درباره محور سفر رئیس مجلس به استان یزد، ادامه داد:‌ سفر دکتر لاریجانی با  محوریت حضور در یادواره شهید پاک‌نژاد نماینده دور اول مجلس شورای اسلامی خواهد بود همچنین قرار است در جلسه شورای اداری استان و در جمع مدیران حضور پیدا کنند و مسایل کلان استان را بررسی کنند.

این نماینده مردم در مجلس نهم، یادآور شد: همچنین بازدید از خط انتقال آب به استان، حضور در همایش علما و روحانیون ، شرکت در همایش صنعت گران و کارآفرینان  و بررسی مشکلات آنها  و حضور در جمع بسیجیان از دیگر برنامه‌های سفر دکتر لاریجانی به استان یزد است.

جوکار گفت:‌ قرار است در این سفر رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن بازدید از خانواده مرحوم یحیی زاده نماینده تفت و میبد در جلسه بررسی مشکلات استان به ویژه موضوع آب، حضور یابند.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن