تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مومن برای مومن برکت و برای کافر، اتمام حجت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799021252




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آقای روحانی به جای کلنجار با مجلس گزینه مناسب را معرفی کند |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: آقای روحانی به جای کلنجار با مجلس گزینه مناسب را معرفی کند
تا زمانی که صلاحیت ایشان احراز نشود به کسی رای موافق نخواهند داد و نمایندگان تا کنون به کسی چشم و گوش بسته رای نداده اند هیچ کس نباید در مجلس چشم و گوش بسته اقدام به کاری کند، در این مورد نیز تا کنون با مجلس مشورتی نشده است، اینها به یک باره یک نفر را معرفی کرده اند و مجلس حق دارد تا سوابق وی را بررسی کند.
کد خبر: ۴۴۹۶۵۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۶ - 15 November 2014



من بی‌سواد، رئیس سازمان اوقاف را به مناظره تلویزیونی دعوت می‌کنم!
رییس جمهور هفته گذشته در نامه ای به رییس مجلس فخر الدین احمدی دانش آشتیانی را به عنوان چهارمین وزیر پیشنهادی علوم دولت یازدهم معرفی کرد. برگزاری جلسه رأی اعتماد به وزیر پیشنهادی علوم نیز در دستور کار سه شنبه این هفته مجلس قرار دارد.

به گزارش «تابناک»، اما این گزینه دولت نیز همچون گزینه های دیگر روحانی در بین نمایندگان مجلس با اقبال زیادی مواجه نشد به طوری که حتی در همان لحظات اول و در زمان قرائت نامه معرفی در صحن علنی پیامک هایی در مخالفت و تخریب وزیر به نمایندگان ارسال شد.

دلیل مخالفت اغلب نمایندگان نبود اطلاعات کافی در باره موضع گیری وی در قبال اتفاقات سال 88 است و حتی برخی از نمایندگان بر این عقیده هستند که باید موضع وی در زمانی که معاون معین بوده و وقایعی که در سال 78 اتفاق افتاده نیز روشن شود.

تابناک برای روشن شدن موضوع به سراغ نمایندگان موافق و مخالف گزینه پیشنهادی وزارت علوم رفته تا نکته نظرات این افراد را در این باره جویا گردد، در زیر نظرات برخی از نمایندگان مخالف را می خوانید.

محمد حسن آصفری، وزیر علوم ان ویژگیهایی که مجلس از وی توقع دارد را ندارد و بهتر بود آقای روحانی به جای کلنجار کردن با مجلس گزینه ای را معرفی می کرد که از مجلس بتواند رای اعتماد بگیرد و تمام این حرف و حدیث ها و بلاتکلیفی یک وزارت خانه را به اتمام می رساند.

این نماینده در خصوص وضعیت آقای فخر الدین احمدی دانش آشتیانی گفت: مجلس به دنبال این است که وزارت علوم به جای، تبدیل شدن به جایگاهی برای حذب بازی و گروه بازی عده ای خاص باشد مجموعه ای باشد برای رفع دغدغه های دانشجویان و محلی برای تولید علم و پژوهش باشد.

وی گفت: وزارت علوم جایگاه مهمی دارد و باید در جهت تولید علم تلاش کند و به جای جریان سازی های سیاسی و حذب بازی ها از فرصتهایی که در این وزارت خانه وجود دارد در جهت توسعه کشور استفاده شود، برای این کار هم لازم است شخصیتی که در این جایگاه قرار دارد ویژگی های لازم را داشته باشد.

وی گفت: این فرد باید اولا از لحاظ علمی و پژهشی دارای رتبه قابل قبولی باشد و هم از نظر مدیریتی و سیاسی فرد موفقی باشد، تا بتواند از فرصتهای موجود استفاده کند، افرادی که در جایگاه حذبی و سیاسی هستند به جای تمرکز بر این مسائل دغدغه های مجموعه را فراموش می کنند و به دنبال دغدغه های حذبی و گروهی خود هستند.

وی گفت: ما از ابتدا بر این عقیده بوده ایم که تعهد باید در کنار تخصص باشد اما به نظر می رسد که آقای دانش آشتیانی به اندازه ای که به جریان خود تعهد دارد به وزارت علوم ندارد.

علیرضا سلیمی نیز در این باره می گوید: ما چند ابهام در این خصوص داریم ابهام اول ما هم این است که باید مشخص شود که برنامه وی چه بوده و این که تا چه اندازه در وقایع سال 88 حضور داشتند و چه موضع گیری در این باره آن زمان از خود نشان داده اند.

وی گفت: باید ببینیم که امضای نامه تحصن که مطرح است تا چه اندازه صحت دارد، اگر وزیر پیشنهادی نتواند به این چهار موردی که مطرح شده جواب دهد کار سختی را در پیش خواهد داشت، باید معلوم شود که وی در وقایع سال 88 و حتی سال 78 نقش داشته است یا نه چون آن زمان هم ایشان معاون وزیر بودند.

این نماینده گفت: حتی مواردی در خصوص بسیج نیز از سوی وی مطرح است و گویا اظهار نظر هایی هم کرده اند و ادعا می شود که وی گفته است بسیج باید از دانشگاه برود و نباید تشکل های دانشجویی نظامی باشند، باید وی بیاید و به اینها توضیح دهد که منظورشان چه بوده است.

وی گفت: تا زمانی که صلاحیت ایشان احراز نشود به کسی رای موافق نخواهند داد و نمایندگان تا کنون به کسی چشم و گوش بسته رای نداده اند هیچ کس نباید در مجلس چشم و گوش بسته اقدام به کاری کند، در این مورد نیز تا کنون با مجلس مشورتی نشده است، اینها به یک باره یک نفر را معرفی کرده اند و مجلس حق دارد تا سوابق وی را بررسی کند.

این نماینده گفت: این نوع تعامل درست نیست و باید دولت در این باره بهتر عمل می کرد، ممکن است شما بگویید که این از اختیارات دولت است و دولت هر کس را بخواهد مطرح می کند اما مجلس هم اختیاراتی دارد و بر اساس اختیارات خود عمل می کند و اگر کسی واجد شرایط باش با جان و دل رای می دهد کما اینکه همیم مجلس بالا ترین رای اعتماد را به وزارای دولت یازدهم داده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن