تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):با احمق مشورت نکن و از دروغگو یارى مجو و به دوستى زمامداران اعتماد مکن.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820321393




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جشن کتاب در دبستان شهید باهنر بوشهر برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: جشن کتاب در دبستان شهید باهنر بوشهر برگزار شد خبرگزاری پانا : در چهارمین روز از هفته ی کتاب با عنوان «کتاب، مدرسه، دانشگاه و حوزه» آیین جشن کتاب با حضور مدیران کل آموزش و پرورش و فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در دبستان دخترانه شهید باهنر برگزار شد .
۱۳۹۳ سه شنبه ۲۷ آبان ساعت 19:26



به گزارش خبرگزاری پانا ، در این آیین مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: هفته ی کتاب و کتابخوانی، فرصتی برای آشتی با کتاب، گسترش فرهنگ مطالعه و کسب آگاهی و دانایی است.  اصغر حصیری با گرامیداشت این هفته، خطاب به دانش آموزان ابتدایی افزود: بزرگ شدن و رشد عقلانی و شخصیتی مهم تر از افزایش سن و سال است که این امر تنها با کتاب و فراگیری علوم مفید امکان پذیر است.  وی خاطرنشان کرد: شخصیت هایی مانند امام راحل، مقام معظم رهبری، پروفسور حسابی و... افرادی بودند و هستند که با مطالعه ی شبانه روزی و دست یابی به معرفت و آگاهی های عمیق به این جایگاه رفیع رسیده اند.  مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به توصیه ی رهبر فرزانه ی انقلاب در باره ی راه اندازی نهضت مطالعه ی مفید، از همگان و بویژه دانش آموزان خواست تا با فراگیری علم و معرفت و آگاهی و خواندن کتاب، زمینه های رشد و تعالی فرهنگی جامعه را فراهم آورند.  وی استفاده از مجریان دانش آموز در جشن کتاب را شایسته و قابل تقدیر دانست و هدایایی را به آنان تقدیم کرد.  در این آیین طرح 50000 نمایشگاه کتاب در 50000 مدرسه کشور که 290 نمایشگاه آن در استان بوشهر برگزار می شود، با افتتاح نمادین نمایشگاه کتاب مدرسه شهید باهنر آغاز به کار کرد.  هم چنین جشن اهداء کتاب به کتابخانه مدرسه توسط دانش آموزان انجام شد و 10 تن از دانش آموزان فعال کتابخوان این آموزشگاه توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مورد تقدیر قرار گرفتند.  یادآور می شود این آیین با همکاری اداره کل کتابخانه های عمومی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بوشهر برگزار شد.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن