تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نصيحت كردن در حضور ديگران، خُرد كردن شخصيت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819688338




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شاد ترين کودک جهان معرفي شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۷ آبان ۱۳۹۳ (۱۱:۴۷ق.ظ)
شاد ترين کودک جهان معرفي شد اين کودک انگلستاني حتي قبل از تولد نيز لبخند به لب داشته است.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج، اين کودک حتي در تصاوير سونوگرافي و قبل از تولد نيز لبخند مي زند. لبخندي به پهناي صورت، اين اولين تصوير ثبت شده از نوزادي است که حتي پيش از ورودش به اين دنيا به تمامي آن چيزي که انتظارش را مي کشيد لبخند مي زد.
اين نوزاد بريتانيايي که "لئو" نام دارد از زمان تولدش تا کنون هيچ گاه خنده از روي صورتش محو نشده است، به همين دليل والدينش اعتقاد دارند او شادترين نوزاد جهان است. تمامي تصاويري که از سونوگرافي هفته 31 به بعد دوران بارداري مادر لئو موجود است به نوعي اين ايده را تأييد مي کند، زيرا به طرز شگفت انگيزي جنين در رحم مادرش همواره لبخندي به لب داشته است.
اما به گفته مادرش اين سونوگرافي ها تازه شروع ماجراي عجيب و دوست داشتني و لئو است، اين نوزاد پس از تولد هميشه و همه حال حتي در زمان خواب خنده بر لب دارد. با گذشت پنج ماه از تولد لئو، نامش به عنوان شادترين نوزاد بريتانيا بر سر زبان ها افتاده و تصاويرش دست به دست شده است. اين نوزاد خندان به چنان شهرتي دست پيدا کرده است که بسياري از شرکت هاي تبليغاتي خواستار استفاده از تصاوير او هستند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن