تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):راستى عزّت است و نادانى ذلّت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798420308




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دستگيري باند زورگيران با تاتوي King |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: دستگيري باند زورگيران با تاتوي King
کد خبر: ۴۵۰۲۸۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۷ - 18 November 2014


باند شرارت منطقه نازي‌آباد تهران كه با ارتكاب به انواع جرايم زورگيري، ضرب و جرح، سرقت و قدرت‌نمايي باعث ايجاد ناامني در غرب تهران شده بود در عملياتي ضربتي متلاشي شد.

به گزارش اعتماد، به دنبال شكايات حضوري و تماس‌هاي متعدد مردمي با فوريت‌هاي پليسي ١١٠ و گزارش چندين فقره زورگيري، سرقت و ايجاد ضرب و جرح از سوي گروهي شرور در منطقه نازي‌آباد تهران، به سرعت تيمي از ماموران كلانتري ١٣٠ اين منطقه براي پيگيري پرونده تشكيل شد.

گزارش‌ها و شكايات مردمي نشان مي‌داد كه يكي از اشرار سابقه‌دار منطقه نازي‌آباد مدتي است كه با تشكيل باندي تبهكار اقدام به شرارت و زورگيري از مردم اين منطقه از تهران مي‌كند. به اين ترتيب موضوع به سرعت در دستور كار تيم تجسس كلانتري ١٣٠ قرار گرفت كه در جريان آن و پس از تشخيص هويت يكي از اعضاي باند عمليات شناسايي و دستگيري او آغاز شد. همزمان شكايات ديگري از ساكنان مناطق ديگر غرب تهران نيز به پليس آگاهي گزارش مي‌شد كه نشان از دامنه وسيع اقدامات اين باند تبهكار داشت.

به گفته سرهنگ كارآگاه داودفرد، رييس پايگاه هفتم پليس آگاهي تهران بزرگ، تحقيقات ماموران نهايتا ششم آبان ماه سال جاري نتيجه داد و يكي از اعضاي باند به نام محسن در عملياتي غافلگيرانه در مخفيگاه خود دستگير شد.

سرهنگ داودفرد در تشريح روند بازجويي از متهم گفت: اين فرد پس از دستگيري و در جريان بازجويي‌ها به ده‌ها فقره سرقت به شيوه زورگيري اعتراف كرد كه به اين ترتيب پرونده‌يي مقدماتي با موضوع «سرقت‌هاي به عنف» تشكيل و به دستور شعبه دوم بازرسي دادسراي ناحيه ٣٤ تهران، به همراه متهم در اختيار پايگاه هفتم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.

تحقيقات ماموران و روند بازجويي از متهم نشان مي‌داد كه او به همراه چهار نفر از هم‌محلي‌هايش اقدام به زورگيري در مناطق مختلف تهران به ويژه در محدوده ميدان آزادي كرده است. با اين وجود مناطق نازي‌آباد، ياخچي‌آباد، صالح‌آباد، جواديه، اتوبان تندگويان و اتوبان نواب نيز از زورگيري‌ها و جرايم اين باند در امان نبودند.

 به گفته سرهنگ داودفرد با تشخيص هويت ساير اعضاي باند به سرعت دستگيري آنان در دستور كار ماموران قرار گرفت.

 به اين ترتيب و در جريان تحقيقات مشخص شد اين متهمان به دليل ارتكاب به انواع جرايم از جمله شرارت، قدرت‌نمايي، استفاده از سلاح سرد و ايجاد ضرب و جرح تحت تعقيب پايگاه هفتم و نهم پليس امنيت قرار دارند كه با آگاهي از اين موضوع در حال حاضر متواري‌ بوده و به محل‌هاي سكونت خود تردد نمي‌كنند. اين در حالي است كه در جريان تحقيقات مشخص شد كه يك فقره ارتكاب به درگيري از سوي اين باند، منجر به كما رفتن شخص مضروب شده است.

به اين ترتيب بازجويي‌ها از متهم بر شناسايي مخفيگاه متهمان متمركز شد كه به گفته سرهنگ كارآگاه داود فرد، متهم دستگير شده در بازجويي‌ها اعتراف كرد كه تمامي اعضاي باند در اماكن عمومي منطقه نازي‌آباد نظير قهوه‌خانه‌ها و پارك‌ها يكديگر را ملاقات مي‌كنند.

به اين ترتيب و با به دست آمدن اين سرنخ از متهمان و با هماهنگي‌هاي لازم با كلانتري ١٣٠ نازي آباد دستگيري متهمان در دستور كار مشترك پايگاه هفتم آگاهي و تيم تجسس ويژه كلانتري ١٣٠ قرار گرفت.

سرهنگ كارآگاه داود فرد در تشريح روند دستگيري ساير اعضاي باند گفت: در نخستين مرحله از دستگيري يكي از اعضاي باند به نام مرتضي در تاريخ ١١ آبان ماه از سوي تيم تجسس ويژه كلانتري دستگير و در اختيار پايگاه هفتم پليس آگاهي قرار گرفت. او نيز مانند محسن صراحتا به ده‌ها فقره زورگيري و استفاده از قمه و سلاح سرد در سرقت‌ها اعتراف و بيان كرد كه به همراه ساير اعضاي گروه و به صورت يك يا دو موتوره، با موتوسيكلت‌هاي طرح هوندا ١٢٥- در رنگ‌هاي مختلف –  اقدام به زورگيري، تهديد با سلاح سرد، ضرب و جرح و قدرت‌نمايي كرده‌اند.

 در حالي كه روند بازجويي از متهمان در جريان بود همزمان تحقيقات پليس براي دستگيري ساير اعضاي باند ادامه داشت كه در جريان آن كارآگاهان پايگاه هفتم پليس آگاهي اطلاع پيدا كردند كه يكي ديگر از اعضاي گروه به اتهام زورگيري از سوي پايگاه سوم آگاهي دستگير شده است كه پس از هماهنگي‌هاي لازم اين متهم نيز جهت ادامه تحقيقات در اختيار آنها قرار گرفت.
 
در جريان ادامه تحقيقات براي دستگيري دو عضو باقي مانده، باند گشت‌هاي پليس منطقه نازي‌آباد موفق شدند سرانجام سركرده باند را در حالي كه در حال تردد به همراه يك دستگاه پرايد سفيد رنگ بود دستگير و در اختيار پايگاه هفتم پليس آگاهي قرار دهند.

با دستگيري تمامي اعضاي باند شرارت پرونده وارد مسير تازه‌يي شد. اين در حالي است كه كارآگاهان در جريان بازرسي بدني از متهمان متوجه شدند كه تمامي آنها كلمه king  را روي بدن خود خالكوبي كرده‌اند تا هميشه در قالب اين باند، اقدام به ارتكاب جرايم مختلف از جمله زورگيري و قدرت‌نمايي با سلاح سرد كنند.

به گفته سرهنگ داود فرد در بازجويي از سركرده باند مشخص شد كه اعضاي باند او را با نام «علي سرهنگ» خطاب قرار مي‌دادند و نامبرده درجه سرهنگي را روي شانه‌هاي هر دو دست خود خالكوبي كرده است.

سرهنگ كارآگاه داودفرد در تشريح جزييات بيشتر اين پرونده گفت: در ادامه تحقيقات و بررسي سرقت‌هاي مشابه مشخص شد كه متهمان در مناطق مختلف شهر تهران اقدام به زورگيري از شهروندان كرده‌اند.

به اين ترتيب شناسايي متهمان از سوي شاكيان در دستور كار ماموران قرار گرفت كه در جريان آن يكي از مالباختگان، در پايگاه هفتم آگاهي حاضر و پس از مواجهه حضوري با متهمان عنوان كرد كه آنها ساعت ١٣مورخه ٣١/٠٦/١٣٩٣، با دو دستگاه موتوسيكلت اقدام به زورگيري كيف پول و گوشي تلفن همراه او در محدوده ميدان آزادي كرده‌اند.

 به گفته سرهنگ داود فرد با توجه به سوابق متعدد متهمان در ارتكاب جرايم مختلف از جمله شرارت، نزاع و درگيري، قدرت‌نمايي، استفاده از سلاح سرد و... و اعتراف به ده‌ها فقره زورگيري در مناطق مختلف شهر تهران و شناسايي تعدادي از شكات و مالباختگان، به منظور شناسايي ديگر جرايم ارتكابي به ويژه ساير شكات و مالباختگان، دستور انتشار بدون پوشش تصاوير متهمان از سوي مقام محترم قضايي صادر شده است؛ لذا از كليه شكات و مالباختگاني كه موفق به شناسايي تصاوير متهمان مي‌شوند دعوت مي‌شود تا جهت طرح و پيگيري شكايات خود به پايگاه هفتم پليس آگاهي تهران بزرگ واقع در ميدان پانزدهم خرداد، جنب كلانتري بازار مراجعه كنند.

به اين ترتيب بررسي پرونده براي تكميل جزييات و رجوع ساير مالباختگان و شاكيان همچنان ادامه دارد.


دستگيري باند زورگيران با تاتوي King















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن