تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براستى كه قرآن ظاهرش زيباست و باطنش عميق، عجايبش پايان ندارد، اسرار نهفته آن پايان نم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820767150




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بی رحماته ترین فیلم کشتار داعش به سبک هالیوود


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: بی رحماته ترین فیلم کشتار داعش به سبک هالیوود


نیک رابرتسون خبرنگار سی ان ان در تحلیلی بر فیلم جدید کشتار سربازان سوری گفت: فیلم جدید داعش فیلمی نمادگرا و تدوین شده به شکل هالیوودی است. برش های چندگانه ویدئویی و دیگر مسائل همه این باور را القا می کنند که گویی یک فیلم را تماشا می کنید. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، رابرتسون درباره ویدئوی اخیر داعش در کشتار چند نظامی سوریه و سر بریدن یک آمریکایی دیگر گفت این ویدئویی طولانی است که نزدیک پانزده دقیقه است.
فیلم کشتار داعش
بخش مربوط به قتل پیتر کاسیگ بخشی کوتاه از کل این ویدئو است و بیشتر ویدئو مربوط به نحوه پیدایش و گسترش داعش است و اینکه این اقدامات در قبال تجاوزات آمریکا در عراق و سوریه صورت می گیرد.
بخشی نیز به برنامه های آینده داعش از جمله گسترش آن در منطقه، عربستان سعودی، یمن، لیبی، مصر، الجزیره و همه کشورهای منطقه است. با این حال پیام اصلی این ویدئو این است که چنین اقدامی در واکنش به غرب صورت می گیرد.
سر بریدن از آمریکایی ها در این ویدئو پیامی برای آمریکاست، اینکه اگر آنان بخواهند در شمار بیشتر وارد شوند،  این کار با نیروهای آمریکایی انجام خواهد شد. این نیروها، به شکلی که در این ویدئو ادعا می شود اعضای نیروی هوایی سوریه هستند که به تازگی اسیر شده بودند.
سربریدن اسیران
شکل ویرایش این ویدئو، نحوه آمدن نیروهای داعشی، نحوه نشان دادن نیروهای سوری که خسته و درمانده نشان داده شدند، همه اینها ویراشی هالیوود گونه بودند که در پشت پرده کارگردانی شده اند.
از سوی دیگر، برخی چهره های داعشی ها نیز نشان داده می شود که با بی رحمی، سر از تن نیروهای سوری جدا می کنند.
سربریدن اسیران
آنان همچنین با سر بریدن یک آمریکایی می گویند در صورتی که غربی ها و آمریکایی ها بخواهند وارد شوند، این جایی است که به دست داعش کشته و به خاک سپرده می شوند. این بخشی از نمادگرایی در این فیلم به شمار می آید. وی درباره محل انتخاب شده برای این فیلم گفت این نیز به شکلی نمادین است؛ محل در نزدیکی حلب است. این جایی است که زمانی مسلمانان با نیروهای مسیحی روبرو شدند. یکی از کسانی که در این ویدئو صحبت می کند و روایت بخشی از فیلم را نیز به عهده دارد، جان جهادی است. شاید بتوان گفت این فیلم بی رحمانه ترین فیلمی است که تا کنون من دیده بودم.
سربریدن اسیران
دست پروردگان قدرت طلبان غربی و عربی به تلافی شکست های اخیرشان در برابر جبهه مقاومت، روز یکشنبه فیلمی از رفتار وحشیانه خود منتشر کردند که در آن سبک و روش جدیدی از توحش و دون پایگی نمایش داده می شود. آنها ده ها اسیر جنگی را به جرم شیعه بودن، یکجا ذبح می کنند.
داعش این اقدام خود را انتقام و تلافی عنوان کرده و به طور ناخواسته به شکست هایش در برابر جبهه مقاومت در میدان نبرد اعتراف می کند. آ
در این ویدئو، علاوه بر کیفیت بالای تصاویر و تدوین آن که نشان دهنده برخورداری تکفیری ها از جدیدترین تجهیزات صوتی و تصویری است، افراد داعش نیز با لباس ها و تجهیزات جدید و منظمی دیده می شوند .
در این اقدام وحشیانه، شخصی با لباس و ظاهر تروریست های امریکایی و انگلیسی که پیش از این، سر گروگان های امریکایی و انگلیسی را بریده بودند نیز، به عنوان سرکرده و صادر کننده دستور ذبح حضور دارد و پیش از عمل مزبوحانه اش، به غربی ها هشدار می دهد.
دانلود

 

لینک را کپی کنید


سه شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن