تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نشانه منافق اين است كه بدى اش ناراحتش نمى كند و خوبى اش او را خوشحال نمى سازد. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815365087




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون فرماندار شهرری: ساماندهی فرهنگی باید از دوران کودکی آغاز شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: معاون فرماندار شهرری: ساماندهی فرهنگی باید از دوران کودکی آغاز شود شهرری-ایرنا- معاون سیاسی انتظامی فرمانداری ویژه شهرستان ری گفت: فرهنگ سازی و ساماندهی فرهنگی در جامعه باید از همان دوران کودکی و بدو ورود به مراکز آموزشی و در مدارس آغاز شود.


به گزارش ایرنا، سعید بیات روز سه شنبه درنشست کارگروه و بررسی مشکلات نمایندگان امور بانوان در ادارات، دهیاریها و بانوان شوراهای اسلامی شهرستان ری که درمحل فرمانداری ری برگزارشد، با بیان اینکه با استفاده از صاحبنظران و خردجمعی در این خصوص می توان بهره بالایی برد، افزود: این نشست فرصتی مغتنم برای بیان کمبود وآسیب های موجود مناطق حاشیه ای شهرستان بویژه روستاها است.
وی اظهارداشت: کمیته برنامه ریزی حل مشکلات شهرستان همواره با همکاری همه دستگاهها و نهادهای مرتبط درتلاش است تا بتواند مشکلات و نابهنجاریهای موجود درمناطق حاشیه را هرچه سریعتر شناسایی و تا حد ممکن از سر راه بردارد.
بیات ازشرکت کنندگان در این نشست درخواست کرد که مشکلات خود را بصورت مکتوب به مسوول امور بانوان فرمانداری ویژه شهرستان ری ارایه داده تا در جلسات مرتبط اعم از شورای فرهنگ عمومی، شورای معاونین فرمانداری و بخشداران شهرستان مطرح و پی گیریهای لازم بعمل آید.
معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری ویژه شهرستان ری با تاکید بر اینکه خروجی های این نشست باید نتایج مثبتی را به همراه داشته باشد، اظهارداشت: مصوبات این جلسات باید بطور جدی پیگیری شود و این مساله جز با ارسال منظم گزارشات عملکردی از سوی نمایندگان امور بانوان در ادارات و روستاها و دهیاریها امکان پذیر نخواهد بود.
مسوول امور بانوان فرمانداری شهرستان ری نیز در خصوص تجمیع گزارش عملکرد شش ماهه اول سال 93( اعم از برگزاری برنامه های مناسبتی همچون همایش، جشن وسوگواری وغیره) از سوی نمایندگان امور بانوان در ادارات، بخشداری و دهیاری ها ، ارایه گزارش عملکرد دو ماهه مهر و آبان ، برنامه ریزی برای برپایی مراسم ماه ربیع الاول و دهه فجر مواردی را عنوان کرد.
مریم رضایی افزود: نمایندگان امور بانوان در ادارات، روستاها و بخشداریها حداکثر تا تاریخ 25 هر ماه گزارش عملکرد ماهیانه را به دفترامور بانوان فرمانداری ری ارسال کنند .
وی همچنین از دهیاران و شورایاران خواست تا چکیده ای از وضعیت زنان روستایی و عشایری (آمار، سطح تحصیلات) و همچنین سطح فعالیت های ورزشی بانوان، سطح شیوع اعتیاد و ترویج ماهواره و سایر معضلات فرهنگی در آن منطقه را بطور مکتوب به امور بانوان فرمانداری شهرستان ری اطلاع دهند .
در ادامه این جلسه در خصوص ارایه طرح های کاربردی درمقوله های حجاب وعفاف، کمک رسانی به افراد نیازمند، بهبود شرایط روستاها، بهبود در اشتغال زنان سرپرست خانوار و در بحث چگونگی از ممنوعیت استفاده از ماهواره و ترغیب خانواده ها به این امر مهم و آشنایی خانواده ها با سبک زندگی ایرانی اسلامی مطالب مورد بررسی قرار گرفت .
رضایی همچنین در خصوص برنامه های ایام ربیع الاول افزود: برنامه های ویژه ای در این ماه اجرا خواهد شد که برپایی همایش مهد یاران در نهم ربیع الاول به مناسبت اولین طلوع صبح ولایت امام زمان (عج) با هدف ترویج فرهنگ ومهدویت است که با همکاری مهدهای کودک اجرا می شود.
همچنین در ادامه این نشست نماینده امور بانوان شورای اسلامی روستای قمصر به بیان برخی از مشکلات روستا پرداخت که از جمله مهمترین آن عدم نصب روشنایی کافی در جاده اصلی ده کور بوده که از این مسیر تعداد چهار روستا استفاده می کنند که منجر به تصادفات مرگبار زیادی تاکنون شده و با وجود نامه نگاریهای بسیارصورت گرفته هنوز اقدام خاصی در این زمینه بعمل نیامده و خواستار رسیدگی مسوولان در این زمینه شد.
همچنین دراین نشست علاوه برنمایندگان اموربانوان ادارات شهرستان ری، دهیاران و نمایندگان بانوان شوراهای اسلامی روستاهای محمود آباد، صالح آباد، امین آباد، اسلام آباد جاده نظامی و غنی آباد از بخش مرکزی و روستاهای قمصر، اسماعیل آباد و مجید آباد، جمال آباد و دورسون آباد از بخش کهریزک، روستاهای عباس آباد علاقه مند و قاسم آباد از بخش خاوران و روستاهای فیروزآباد و قلعه نو از توابع شهرستان ری حضور داشتند.
شهرستان ری با پنج بخش مرکزی، خاوران، قلعه نو، فشافویه و کهریزک و حدود 50 روستا، جمعیتی بالغ بر 810 هزار نفر دارد.
1194/ 1417/1724


27/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن