تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همه گناهان گذشته كسى كه از روى ايمان و براى رسيدن به ثواب الهى معتكف شود، آمرزي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798617013




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دادستان عمومی پاریس وجود یک فرانسوی در بین جلادان داعش را تایید کرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: دادستان عمومی پاریس وجود یک فرانسوی در بین جلادان داعش را تایید کرد خبرگزاری پانا : دادستان عمومی پاریس وجود یک فرانسوی در بین جلادان داعش را تایید کرد.
۱۳۹۳ سه شنبه ۲۷ آبان ساعت 02:39

به گزارش خبرگزاری پانا، دادستان عمومی پاریس در نشست پرسش و پاسخی با حضور خبرنگاران به موضوع حضور یک شهروند فرانسوی در میان جلادان داعش پرداخت که یک امداد گر آمریکا و شماری سرباز سوری را به طور وحشیانه ای سر بردیدند. دادستان عمومی پاریس در همین باره گفت امروز عراق و سوریه به سرزمین جهاد تبدیل شده است که افرادی از سراسر جهان را به سوی خود جذب کرده است.در همین راستا یک هزار و 132 فرانسوی اعم از زن و مرد از جمله کسانی هستند که اکنون در عراق و سوریه در صفوف نیروهای داعش و دیگر گروههای تروریست می جنگند. از این تعداد 88 نفر زن و 10 نفر کمتر از 18 سال سن دارند.
دادستان عمومی پاریس در بخش دیگر از سخنان خوددر همین باره گفت با توجه به این اوضاع و احوال، اکنون همه دستگاههای اطلاعاتی ما از سازمان مدیریت امنیت داخلی و بخش مبارزه با تروریسم مدیریت امنیت داخلی و بخش مبارزه با تروریسم تیپ های مبارزه با جرائم پلیس گرفته تا مراجع قضایی ، بخش مبارزه با تروریسم دادستانی عمومی پاریس برای مبارزه با این پدیده به حالت بسیج در آمده اند.
دادستان عمومی پاریس با هشداردرباره وضع به وجود آمده گفت ما با مناقشه و بحرانی مواجه شده ایم که ابعاد آن بی سابقه است. به همین علت سازمان مدیریت عمومی امنیت داخلی و بخش مبارزه با تروریسم دادستانی پاریس به طور پیوسته با هم در ارتباط هستند تا در حد امکان مشکلات ناشی از جهادی ها را محدود کنند و کسانی را که قصد پیوستن به تروریست ها را دارند سرکوب کنند.
وی افزود بخش مبارزه با تروریسم دادستانی پاریس تحقیق مقدماتی را درباره کسانی که از فرانسه به سوریه و عراق رفته اند از 21 فوریه 2012 آغاز کرده است. از این زمان به بعد نیز شمار پرونده هایی که در خصوص افرادی که از فرانسه احتمالا به سوریه و عراق رفته اند در حال افزایش است.
این مسئول قضایی فرانسه در پیوند با همین موضوع افزود: تا امروز رسیدگی به 93 پرونده آغاز شده است و 109 نفر بازجویی شده اند که 73 نفرآنها زندانی هستند.
دادستان عمومی پاریس افزود ما فیلم تبلیغاتی را که داعش روز یکشنبه منتشر کرد بررسی کردیم و به یقین رسیدیم که یکی از آنها به نام ماکسیم اوشارMaxime Hauchard شهروند فرانسوی است.ماکسیم اوشار بعد از گرویدن به دین اسلام نام عبدو عبدالله برای خود برگزیده است. البته درباره یک نفر دیگر نیز مظنون هستیم ولی احتمال می دهیم که او نیز فرانسوی باشد.
این مسئول قضایی فرانسوی افزود نام ماکسیم اوشار برای دستگاههای اطلاعاتی و امنیتی کشور شناخته شده بود. وی از طریق شبکه های اجتماعی به دین اسلام گرویده است و با پروازی ابتدا به استانبول و از آنجا به غازیان تپه و از این منطقه در خاک ترکیه به سوریه رفته است .











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن