تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از مرد يا زن مسلمانى غيبت كند، خداوند تا چهل شبانه روز نماز و روزه او را نپذير...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798254019




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خودکشی دو عاشق به یک شکل/ ناپدری سر کودک 2 ساله را متلاشی کرد/ دستگیری معلم و شاگرد نیمه عریان در خودروی لوکس+ تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: نگاهی کوتاه بر مهمترین حوادث روزهای گذشته کشور های غربی؛
خودکشی دو عاشق به یک شکل/ ناپدری سر کودک 2 ساله را متلاشی کرد/ دستگیری معلم و شاگرد نیمه عریان در خودروی لوکس+ تصاویر
رویداد‌های مهم حوادث روزهای گذشته کشور‌های غربی را در این گزارش می‌خوانید.
به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، رویدادهای مهم حوادث چند روز گذشته کشورهای غربی را در ادامه میخوانید:










دختری به تقلید از روش خودکشی نامزدش به زندگی خود پایان داد. تنها 2ماه بعد از اینکه نامزد او خود را جلوی قطار انداخت. به گفته دوستان این دختر جوان" بکی تیت " ، فیل جیمز 19 ساله، نامزد " بکی " در تاریخ 5 سپتامبر در شهر استافوردشیر انگلیس با پرت کردن خودش جلوی  یک قطار پرسرعت جان خود را از دست داده بود و حالا بعد از نزدیک به 3 ماه "بکی تیت" دختر 20 ساله که بعد از مرگ نامزدش بسیار بی قراری می کرد، دیروز در تاریخ 15 نوامبر در همان محلی که معشوقش 2 ماه پیش خود را کشته بود، خودش را جلوی قطار انداخت .

یکی از دوستان این زوج به نام آدام می گوید : آن دو واقعا به یکدیگر نزدیک بودند و در تعطیلات تابستان که به پرتغال رفته بودند ، به گفته خودشان بهترین دوران زندگیشان بوده است."بکی" نمی توانست با مرگ نامزدش مقابله کند و بعد از مرگ "فیل" گفته بود که روح دیگر خود را از دست داده است. به گفته خانواده " فیل جیمز " پسر19 ساله ،او از بزرگترین طرفداران "رابین ویلیامز " بازیگر کمدی هالیوودی بود که چند ماه پیش خود کشی کرد.









یک باغبان انگلیسی به خاطر حرفهای ضدو نقیضش در شب ناپدید شدن دختر 3 ساله "مادلین مک کن"  تحت باز جویی پلیس قرار گرفت. او در نزدیکی آپارتمان خانواده این دختر کوچک در منطقه آلگارو کشور پرتغال زندگی میکند ودر شبی که مادلین 3 ساله ربوده شده، این باغبان آن اطراف دیده شده است.

او یکی از 7 مظنون اصلی در ناپدید شدن مادلین 3 ساله به شمار می رود و در بازجویی های پلیس از جواب دادن به آنها طفره می‌رود  و هر مشارکتی را در ناپدید شدن "مادلین" انکار می‌کند . این باغبان یکی از 7 مظنونین اصلی این پرونده است که پلیس اعتقاد دارد همه این 7 مظنون اطلاعات مهمی در ارتباط با ناپدید شدن دختر 3 ساله دارند.

6 مظنون اصلی دیگر شامل یک زن انگلیسی،4 مرد پرتغالی و یک زن اروپایی است که به گفته پلیس بعضی از این افراد یکدیگر را می‌شناسند ودر مکانی که خانواده این دختر 3 ساله زیاد به آنجا رفت و آمد داشتند، مشغول به کار بودند. اما هیچ کدام از آنها تاکنون کمک موثری به این بازجویی نکرده اند. از دختر 3 ساله تاکنون خبری در دست نیست.











یک پسر بیکار و از اراذل  شهر " بی شیر " انگلیس اولین فردی است که در این کشوربا عنوان " انتقام قبیح " زندانی می شود . "ویل کوک کینگ " 21 ساله بعد از اینکه به گفته خودش دوست دخترش او را دور انداخت ،از او به طور زننده ای انتقام گرفت و بابت آن به 2 سال زندان محکوم شد .

دادگاه بیان میکند : این دختر جوان برای "کینگ "از یک کشور دیگر عکس های برهنه ای فرستاده بود تا فقط خود این پسر آن عکس ها را ببیند. و این پسر 21 ساله بعد از اتمام رابطه دختر جوان ، تمام عکسها و ویدئو های برهنه مربوط به دوست سابقش را درشبکه اجنماعی واتس آپ منتشر کرد که این ویدئو و عکسها حالا در تمام دنیا پخش شده است.

دختر جوان بعد از دیدن عکسهایش بهت زده و مریض شده است و به خاطر این نهایت تحقیر از مقامات خواستار بیشترین مجازات ها برای " کینگ " است .








هیولای وحشی که سر دختر 2 ساله نامزدش را با ضربات پی در پی به دیوار کوبیده و او را به قتل رسانده بود ،به 22 سال زندان محکوم شد. " کوین پارک "  27 ساله، مسئولیت نگه داری از  " مادیسون هورن "دختر 2 ساله نامزدش را زمانی که مادرش در محل کار بود ، به عهده داشت.

دادگاه گلاسگو ، اسکاتلند اظهار کرد تمام مدارک می گوید که " پارک " به طور وحشیانه ای سر دختر 2 ساله را آنقدر به دیوار کوبیده تا سرانجام او به قتل رسیده است. در حالی که " پارک " ادعا می کند "مادیسون " 2ساله خودش از تخت افتاده است .

اما تمام مدارک علمی و پزشکی قانونی حاکی از آن است که " پارک " تنها مسئول این قتل خبیثانه  است .سرپرست کاراگاهان می گوید : او یک فرد مورد اعتماد برای مراقبت از کودک 2 ساله بود اما او در عوض با یک کودک بی دفاع کاری کرد که پست ،غیر قابل تصور و ماورای هر درک و شعور انسانی است.

مادر "مادیسون" 2 ساله می گوید : فرزندم یک دختر بچه شاد و سرزنده بود که حالا تمام آینده اش توسط این مرد وحشی به تباهی کشیده شده است.زمان برای من و بقیه خانواده ام بسیار سخت میگذرد و می خواهم که عدالت در ارتباط با مرگ دختر کوچکم به شایستگی صورت بگیرد .









مردی قاتل خانواده اش را که خود او را برای کشتن آنها اجیر کرده بود ، به قتل رساند . " ریان چامپین " قاتلی به نام "ویتو ریزر واتو" را اجیر کرده بود تا مادر ،پدر و خواهر کوچکش را بکشد و بعد از اینکه قاتل خانواده اش را کشت برای آنکه مجبور نباشد پولی به قاتل پرداخت کند ، خودش او را به قتل رساند.











معلمی که به خاطر رابطه جنسی با شاگرد نوجوانش از کار بر کنار شده بود ،در شبکه اجتماعی فیسبوکش جملاتی نوشته که حاکی از آن است که او با پسر نوجوان وارد یک رابطه جدی شده است ! "اپی اسپرانگ داوسون " 27 ساله شغل معلمی اش را در مدرسه سنت جوزف اسکاتلند از دست داد بعد از آنکه پلیس در حالی که با پسر نوجوان درون ماشینش رابطه جنسی برقرار می کرد ،او را دستگیر کرد. معلم وشاگرد نوجوانش نیمه لخت بودند زمانی که پلیس به سمت ماشین لوکس آمد و به شیشه ماشین ضربه زد .مادر این نوجوان 17 ساله خانم اسپرانگ را یک متجاوز جنسی می نامد و از مقامات خواسته تا او را زندانی کنند!      

انتهای پیام/                            















تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن