تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس خداى عزوجل را اطاعت كند خدا را ياد كرده است، هر چند نماز خواندن و روزه گرفتن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820853940




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رونمايي از کشتي هواپيماي آب نشين و دو محصول جديد ساخت داخل


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ آبان ۱۳۹۳ (۱۵:۳۲ب.ظ)
رونمايي از کشتي هواپيماي آب نشين و دو محصول جديد ساخت داخل سه محصول جديد و منحصر به فرد توليد داخل در هفتمين نمايشگاه بين‌المللي صنايع هوايي و هوانوردي ايران رونمايي مي‌شود.
به گزارش خبر گزاري موج، علي محمد خان محمدي هزاوه، سخنگوي هفتمين نمايشگاه بين‌المللي صنايع هوايي و هوانوردي ايران از حضور 94 شرکت داخلي و خارجي در اين دوره از نمايشگاه خبر داد و گفت: از اين تعداد 10 شرکت خارجي و 84 شرکت داخلي هستند.
وي افزود: بزرگترين غرفه اين نمايشگاه به مساحت 14 هزارمتر مربع به ستاد توسعه فناوري و صنايع دانش بنيان هوايي و هوانوردي معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري اختصاص دارد که در اين غرفه شرکت هاي دانش بنيان فعال در اين حوزه به ارائه توانمندي‌ها و آخرين دستاوردهاي علمي حوزه هوايي و هوانوردي مي‌پردازند.
به گفته وي، در هفتمين نمايشگاه بين‌المللي صنايع هوايي و هوانوردي ايران از سه محصول جديد و منحصر به فرد توليد داخل در حوزه هوايي رونمايي مي‌شود.
سخنگوي هفتمين نمايشگاه بين‌المللي صنايع هوايي و هوانوردي ايران از نمايش کشتي هواپيماي آب نشين ساخت داخل براي اولين بار در اين دوره از نمايشگاه خبر داد و گفت: اين کشتي دو زيست قابليت پرواز در آسمان و خشکي را دارد.
وي به اجراي نمايش هواپيماي آب پاش ويژه اطفاي حريق توليد داخل در نمايشگاه امسال اشاره کرد و افزود: پرواز نمايش پاراموتور، پرواز بزرگترين کشتي هوايي خاورميانه AIRSHIP در آسمان و درياي کيش، مانور بالگردها و هواپيماهاي سبک و فوق سبک، اين نمايشگاه را از ديگر نمايشگاه‌هاي برگزار شده متمايز مي‌کند.
خان محمدي تصريح کرد: اجراي نمايش‌هاي هوايي با حضور تيم آکروباتيک هوايي از کشور لهستان از جمله جذابيتهاي برنامه ريزي شده براي اين نمايشگاه است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن