تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 14 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نـادانى، مايـه مرگ زندگان و دوام بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799349218




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پوتين آينده اوکراين را در فدراليزه شدن دانست


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ آبان ۱۳۹۳ (۱۵:۲۲ب.ظ)
پوتين آينده اوکراين را در فدراليزه شدن دانست رييس‌ جمهور روسيه اعلام کرد: آينده اوکراين تنها در صورت فدراتيو شدن روشن خواهد بود. حمايت از «روس‌هراسي» در اوکراين بسيار خطرناک است و استقلال‌طلبان در شرق اين کشور مبارزه خود را عادلانه مي‌دانند.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج، "ولاديمير پوتين"، رييس‌ جمهور روسيه گفت: آينده اوکراين تنها در صورت فدراتيو شدن روشن خواهد بود، حمايت از "روس‌هراسي" در اوکراين بسيار خطرناک است و استقلال‌طلبان در شرق اين کشور مبارزه خود را عادلانه مي‌دانند.
پوتين در يک مصاحبه اختصاصي با شبکه تلويزيوني آلماني "اي.آر.دي" که متن کامل آن نيمه شب گذشته در سايت رسمي کاخ کرملين قرار گرفت، يادآور شده است: "اوکراين کشور پيچيده اي است، نه تنها از لحاظ ترکيب نژادي، بلکه با توجه به روند شکل گيري آن به صورت امروزي. من معتقدم که مسلما اوکراين داراي آينده درخشاني است، اوکراين کشور بزرگي در قاره اروپا با جمعيتي حدود 44-43 ميليون نفر است که فرهنگي اروپايي دارد."
رييس‌جمهور روسيه افزود: "در اين بين يک چيز کم است. به نظر من براي موفقيت، ثبات و شکوفايي اوکراين لازم است تا همه مردمي که در اين کشور زندگي مي‌کنند، به هر زباني که صحبت مي‌کنند (روسي، اوکرايني يا لهستاني)، بايد خود را بخشي از اين کشور احساس کنند. من نمي‌دانم چرا برخي نيروهاي سياسي در اوکراين اصلا نمي‌خواهند حتي کلمه‌اي در مورد فدراتيو شدن کشور بشنوند."
پوتين همچنين اعلام کرد: "روسيه خواستار حل و فصل تدريجي و مرحله به مرحله مسائل مربوط به عواقب اقتصادي همگرايي اروپايي اوکراين بود، ولي مواضع ما اصلا مورد توجه قرار نگرفت. به ما گفته شد که اين موضوع به شما ارتباطي ندارد، فضولي نکنيد. در صورتي که اجراي توافقنامه ايجاد منطقه آزاد تجاري اوکراين و اتحاديه اروپا باعث سرازير شدن کالاهاي ارزان قيمت اروپايي به اوکراين و از آنجا به روسيه خواهد شد و اين به بازار داخلي روسيه لطمه مي‌زند."
وي همچنين تاکيد کرد که توافقنامه مينسک که هم مقامات کي‌يف و هم نيروهاي استقلال طلب آن را نقض مي‌کنند، بدون مشارکت فعال روسيه اصلا امکان ندارد.
رييس‌جمهور روسيه تاکيد کرد که مسکو مايل نيست و اجازه نخواهد داد تا جنبش سياسي استقلال طلبان در جنوب و شرق اوکراين نابود شوند و نبايد به مشکل موجود در شرق اوکراين صرفا يکجانبه نگريست.
پوتين وجود سلاح در دست استقلال طلبان در شرق اوکراين را قانوني دانست، چرا که به عقيده وي، آنها در حال جنگي عادلانه براي خود هستند. وي بدين ترتيب به سئوالي در خصوص اتهامات غرب به روسيه در خصوص تامين تسليحاتي استقلال طلبان پاسخ گفت. وي تاکيد کرد که در شرايط دشوار کنوني مسئله وجود سلاح در دست نيروهاي شبه نظامي مردمي در شرق اوکراين، مشکل اصلي نيست.
به عقيده رييس‌جمهور روسيه ، طرفين مناقشه بايد تيراندازي به سمت يکديگر را کنار گذاشته و شرايط لازم براي آغاز گفتگوهاي سياسي بوجود آيد، ولي چنين تلاشي اصلا صورت نمي‌گيرد. لازم است تا مواضع هر دو طرف مناقشه در نظر گرفته شود و راه حل مشترکي براي حل مسائل پيدا شود.
پوتين ضمن مخالفت با تلاشهايي در جهت اينکه روسيه مسئول بحران موجود در اوکراين جلوه داده مي‌شود، افزود: "اصلا چنين نيست، ما بيشتر از همه مي‌خواهيم تا اوکراين کشوري مستقل و آزاد باشد. اينکه همواره گفته مي‌شود که روسيه "امکان خاصي" براي حل اين بحران يا بحران‌هاي ديگر (براي مثال مسائل پيرامون سوريه) دارد، هميشه مرا آزار داده است، در صورتي که اصلا چنين نيست".
پوتين همچنين تاکيد کرد که حمايت از نظريه «روس هراسي» در اوکراين، بسيار خطرناک بوده و ممکن است به يک فاجعه منجر گردد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن