تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عالم باشى یا جاهل ، خاموشى را برگزین تا بردبار به شمار آیى . زیرا خاموشى نزد دانا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819201149




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انگلیس آماده جدایی از اتحادیه اروپا می‌شود؟


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:



انگلیس آماده جدایی از اتحادیه اروپا می‌شود؟
وزیر خارجه انگلیس در گفتگویی اعلام کرد در صورت عدم موفقیت مذاکرات جاری لندن با اتحادیه اروپا،‌ انگلیس باید آماده خروج از این اتحادیه باشد.



به این مطلب امتیاز دهید

  به گزارش سرویس بین‌الملل جام نیوز،‌ فلیپ هاموند وزیر خارجه انگلیس درباره خروج این کشور از اتحادیه اروپا در صورت عدم موفقیت مذاکرات هشدار داد.
    بر اساس گزارش "دیلی تگراف" (DailyTelegraph) اختلافات بین انگلیس و بلژیک با مساله اخیر میزان مالیات انگلیس به اتحادیه اروپا بار دیگر باز هم تنش های دو طرف را برجسته کرد و از دیگر سو "دیوید کامرون" هر از چندگاه بحث همه‌پرسی خروج انگلیس از اتحادیه اروپا را مطرح می‌کند، دیوید کامرون در گفتگویی درباره خروج انگلیس از اتحادیه اروپا هشدار داد.
    "فیلیپ هاموند" در گفت و گو با روزنامه دیلی تلگراف، با اشاره به موضوع کنترل مرزی توسط این کشور و نادیده گرفتن مقررات اتحادیه اروپا درباره آزادی عبور و مرور بین اعضا گفت: «حفظ کنترل نامحدود مرز انگلیس با عضویت در اتحادیه اروپا احتمالا ممکن نخواهد بود البته ما در حال مذاکره هستیم و توافق در دسترس است».
    وزیر خارجه انگلیس تصریح کرد: «ما در مراحل اولیه مذاکره هستیم و البته شما هرگز وارد یک مذاکره نمی‌شوید مگر آنکه آماده میز مذاکره بوده و در صورت لزوم آماده خروج از آن باشید».
    این دپیلمات ارشد انگلیسی همچنین با ارائه راهکار برای حل اختلاف بر سر موضوع کنترل مرزها با اتحادیه اروپا پیشنهاد می‌دهد: «ایجاد اصلاح معنادار و مهم در مقررات کنونی،‌ بدون توسل به تغییر معاهده هم شدنی است».
        104  





۲۵/۰۸/۱۳۹۳ - ۲۲:۱۲




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن