تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه هر كس نداشته باشد نه از من است و نه از خداى عزّوجلّ. عرض شد: اى ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820951009




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتشار خبر فداکاری معلم لرستانی در سطح بین‎المللی


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: انتشار خبر فداکاری معلم لرستانی در سطح بین‎المللی
عضو ایرانی یک موسسه بین‌المللی از انتشار خبر فداکاری معلم لرستانی در سطح بین‌المللی خبر داد.
به گزارش نامه نیوز، علیرضا مقسمی گفت: پس از انتشار خبر فداکاری مرحوم صفرزاده معلم فداکار لرستانی تصمیم گرفته شد به‎منظور اطلاع همه مردم دنیا علی‎الخصوص نمایندگان کشورهای مختلف در این موسسه، این خبر مهم اطلاع‎رسانی شود.

مقسمی اضافه کرد: به‎همین منظور ضمن هماهنگی با استاندار لرستان، معاون سیاسی امنیتی، مدیر کل روابط عمومی استانداری لرستان و مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش لرستان متن خبری کوتاه و جامعی تهیه شد.

مشاور و عضو کمیته فنی این موسسه بین‎المللی گفت: با توجه به حضور اینجانب و دیگر اعضا از حدود 80 کشور دنیا در این موسسه بین‎المللی، به‎منظور ترویج حس انسان‎دوستی در سراسر جهان و آشنایی دیگر ملت‎ها با روحیات عاطفی ایرانیان خصوصاً مردم خونگرم لرستان، متن خبر فداکاری این معلم لرستانی به چهار زبان فارسی، انگلیسی، روسی و فرانسوی در سراسر دنیا منتشر شد.

مقسمی افزود: در متن این خبر ضمن رساندن خبر فداکاری مرحوم کاظم صفرزاده معلم فداکار لرستانی به این افراد، تقاضا شده این خبر در جراید کشور متبوع آنها درج شود تا با انتشار انبوه، پاسداشت بیشتری از این حرکت جهادی مرحوم صفرزاده انجام شود.

وی ضمن ابراز همدردی مجدد با خانواده این معلم فداکار و خانواده دانش‎آموزان حادثه دیده، اظهار کرد: به سهم خود از استاندار لرستان، ستاد مدیریت بحران استان، هلال احمر لرستان، آموزش پرورش و همه کسانی‎که در حادثه اخیر با تلاش شبانه‎روزی زحمات بی‌شماری را متقبل شده‎اند، صمیمانه قدردانی می‎کنم.



منبع: ایسنا


۲۵ آبان ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن