تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نيّت خوب، برخاسته از سلامت درون است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798680755




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کمین ارتش جواب داد/ نخستین گروه نظامی مسیحیان سوریه/دست رد داعش بر سینه النصره


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: کمین ارتش جواب داد/ نخستین گروه نظامی مسیحیان سوریه/دست رد داعش بر سینه النصره


از سوریه در روزهای اخیر، فقط یک خبر شنیده می شود: ارتش، گام به گام در حال پیشروی در مناطق تحت سلطه تروریست های تکفیری است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، ارتش سوریه امروز، یکشنبه، 25 آبان 1393، 16 نوامبر 2014، مواضع افراد مسلح را در «معره مصرین» در حومه ادلب هدف قرار داد و شماری از آنان را به هلاکت رساند یا زخمی کرد.   همچنین، افراد مسلحِ گروه «کتیبه الخضراء»، در جریان تلاش برای نفوذ به منطقه «برباروت» در عسال الورد سوریه، در کمین ارتش این کشور گرفتار شدند که بر اثر آن، 5 تن از آنان کشته و 15 تن دیگر زخمی شدند.
ارتش سوریه با خنثی کردن تلاش افراد مسلح برای نفوذ به «دامنه های فلیطه» در منطقه القلمون، شماری از این تروریست ها را کشت و شماری دیگر را زخمی کرد.
 
دانلود   انتقال دو تروریست زخمی دیگر به بیمارستان‌های رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی در ادامه حمایت از گروه‌های تروریستی، یکشنبه دو زخمی دیگر را به بیمارستان های خود منتقل کرد. نظامیان اشغالگر قدس امروز دو تروریست را که در سوریه زخمی شده بودند، به بیمارستان های اراضی اشغالی منتقل کردند.   پایگاه خبری اسرائیلی «واللا» گزارش داد (رژیم) اسرائیل، بامداد یکشنبه دو تروریست زخمی را از خاک سوریه به بیمارستان «بوریا» در «طبریه» منتقل کردند. به گزارش این وبگاه خبری، شمار تروریست های زخمی که تا کنون در بیمارستان‌ بوریا این رژیم مداوا شده‌اند، به 121 تن رسیده است. رژیم صهیونیستی شماری از بیمارستان های خود را برای درمان تروریست‌های زخمی شده در سوریه اختصاص داده است و عهده‌دار کمک‌های تسلیحاتی و مالی این گروه‌هاست.  

  «آغا بطرس»؛ نخستین گروه نظامی مسیحیان سوریه مسیحیان سوریه برای اینکه از دختران خود در برابر گروه‌های تکفیری محافظت کنند و مانع از ربوده شدن آنها شوند، نخستین گروه نظامی خود را تشکیل دادند. سوری‌‌های مسیحی در استان حمص، نخستین گروه را برای مقابله با گروه‌های تکفیری تحت عنوان «آغا بطرس» تشکیل دادند.   وبگاه خبری «مصر العربیه» گزارش داد، پس از افزایش یافتن روند ربایش دختران مسیحی، مسیحیان سوریه با عنوان آکادمی نظامی سریانی و آشوری گروهی را برای مقابله با این جنایت ها تشکیل دادند. به گزارش این وبگاه، همچنان ربایش و درخواست فدیه، شعاری است که تروریست‌ها در مناطق مرزی از آن استفاده می‌کنند؛ چرا که در برهه اخیر روند ربایش دختران مسیحی در شهر «حمص» افزایش یافته است. جوانان آشوری - مسیحی معروف به «سوتورو»، نخستین دانشکده نظامی سریانی و آشوری در شهر «قامشلی» را با عنوان آکادمی آغا بطرس تشکیل دادند که هدف از این آکادمی، آماده‌سازی جنگجویان سریانی و آموزش آنها برای مقابله با تروریست‌های تکفیری است.   داعش خطاب النصره: آتش بسی در کار نیست گروهک تروریستی داعش پیشنهاد گروه تروریستی «جبهه النصره» مبنی بر برقراری آتش‌بس میان این دو طرف را نپذیرفت.   مذاکرات میان گروه‌های تروریستی «جبهه النصره» و «داعش» برای متوقف ساختن درگیری میان این دو گروهک به شکست منتهی شد.   روزنامه «السفیر» لبنان گزارش داد، گروه موسوم به «دیده‌بان حقوق بشر» که مدعی است مرکزش در لندن است به نقل از منابعی در «حلب» و «رقه» گزارش داد، گروه‌های تروریستی جبهه النصره، «جیش المهاجرین» و «الانصار» گروه‌های نزدیک به آنها سرکرده‌های جیش المهاجرین را به رقه فرستاده است که با سرکرده‌های داعش رایزنی کنند تا میان این گروه‌ها آتش‌بس برقرار شود و بتوانند در همه جبهه‌ها با دولت سوریه بجنگند البته به شرط اینکه داعش از اراضی تحت کنترل طرف دیگر استفاده نکند.   دیده بان حقوق بشر در پایان تأکید کرد، یکی از معاونان وزیر جنگ داعش به سرکرده گروه‌های تروریستی جبش المهاجرین و الانصار ابلاغ کرده است که داعش نمی‌پذیرد با این گروه‌ها توافق کند.
 

لینک را کپی کنید


یک شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن