تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگر خداوند بوسیله تو یک نفر را هدایت کند برای تو بهتر است از دنیا و هر آنچه د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815348056




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حضور نمايندگان جايکا مقدمه اي براي خروج شفت از معضلات زيست محيطي است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ آبان ۱۳۹۳ (۱۷:۷ب.ظ)
فرماندار شفت: حضور نمايندگان جايکا مقدمه اي براي خروج شفت از معضلات زيست محيطي است فرماندار شفت در جلسه کارگروه پسماند اين شهرستان با شرکت نمايندگان سازمان همکاري هاي بين المللي ژاپن گفت: حضور تومو آئوکي نماينده جايکا و همرانشان، مقدمه اي براي خروج شفت از معضلات زيست محيطي است.
به گزارش موج از شفت، يونس محمودي در جلسه با حضور جمعي از مسئولان پسماند استان گيلان و تومو آئوکي نماينده جايکا (سازمان همکاري هاي بين المللي ژاپن) در قالب کميته بين المللي حفاظت از تالاب بين المللي انزلي افزود: حضور تومو آئوکي نماينده شرکت جايکاي ژاپن مقدمه اي براي کالبدشکافي و ارائه رهنمودهاي اجرايي و کاربردي جهت خروج شهرستان شفت از معضلات زيست محيطي است.
وي اضافه کرد: استقرار مرکز دفن بهداشتي زباله ها، اختصاص يک دستگاه زباله سوز استاندارد و منطبق بر آخرين فناوري روز دنيا، از عمده ترين نيازهاي شهرستان شفت در حوزه زيست محيطي و حفاظت از محيط زيست است.
وي با يادآوري اينکه فعاليت هاي فرهنگي و اجتماعي لازم جهت بستر سازي براي پذيرش طرح هاي زيست محيطي توسط شهروندان از سوي متوليان امر صورت گرفته، خواستار افزايش اعتبار مربوط به پسماند شفت شد.
محمودي ادامه داد: بستر لازم براي احداث تصفيه خانه آب و فاضلاب شهري در شفت فراهم شده و اميدواريم با همکاري شرکت جايکاي ژاپن، خبر خوش احداث اين تصفيه خانه به شهروندان شفتي بزودي داده شود.
محمودي بيان کرد: جلسه کارگروه پسماند شفت با حضور نمايندگان جايکا براي تبادل نظر، بررسي موانع و مشکلات و راهبردهاي اساسي در جهت مقابله با انواع پسماند به عنوان يک ضرورت و مبحثي کاربردي بمنظور پيشگيري از هرگونه ناهنجاري زيست محيطي برگزار شده است.
وي مقوله پسماند را به عنوان يک مسئله مهم در دولت تدبير و اميد در برنامه ريزي هاي مختلف به ويژه در تدوين و تنظيم بودجه در برنامه ششم توسعه دانست و تصريح کرد: رفع موانع زيست محيطي دغدغه مهم همه مسئولان در دولت يازدهم است و مسوولان شفت نيز بايد نسبت به اين امر مهم اهتمام داشته باشند.
"تومو آئوکي" نماينده جايکا (سازمان همکاري هاي بين المللي ژاپن) نيز در اين جلسه گفت: شهرستان شفت در زمينه بررسي موانع و مشکلات پسماند به عنوان پايلوت معرفي شده است.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن