تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نادانى ريشه همه بديهاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820746964




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سیل و رانش زمین در مرز ایتالیا و سوئیس 4 کشته به جا گذاشت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: سیل و رانش زمین در مرز ایتالیا و سوئیس 4 کشته به جا گذاشت تهران-ایرنا- رانش زمین بر اثر جاری شدن سیل در منطقه مرزی ایتالیا و سوئیس 4 کشته و 2 زخمی برجای گذاشت، در حالیکه هنوز آمار دقیق مفقودان معلوم نیست.


به گزارش خبرگزاری رویترز از رم، وزش طوفان شدید و باران های سیل آسا طی هفته های اخیر، شامگاه گذشته (شنبه) تشدید شد و شماری از خانه های غیرقانونی ساخته شده در مرز ایتالیا و سوئیس به این دلیل در معرض خطر قرار گرفتند.
مقام ها گفته اند یک مرد 70 ساله و دختری 16 ساله به دلیل تخریب منزل مسکونی آنها در شهر "کور د لاونو" نزدیک مرز سوئیس جان باخته اند.
رانش زمین بزرگراه ها را در منطقه تخریب و راه های شهری را از بین برده است، در حالیکه بسیاری از رودخانه ها طغیان کرده اند، بر اثر آن حجم گسترده ای از گل و لای در خیابان های شهر شمالی "جنووا" و شهرهای حوالی آن دیده می شود.
مقام های سوئیس نیز گزارش دادند که 2 زن به دلیل رانش زمین و تخریب کامل یک دستگاه واحد مسکونی در "داوسکو سورانو" شهر مرزی این کشور، جان باخته اند. پیش از حوادث هفته جاری دست کم 4 مورد مرگ در ایتالیا بر اثر جاری شدن سیل گزارش شده بود.
باران های شدید در ماه گذشته در بسیاری از مناطق ایتالیا به جاری شدن سیل در خیابان ها و میلیون ها یورو خسارت در این شهرها منجر شده است.
اروپام**9157 **1010


25/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن