تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 14 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براستى كه هر كس را حق سود ندهد، باطل زيانش رساند و هر كس به راه هدايت نرود، به كجر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799373770




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کدهای بورسی از هفت میلیون و 760 هزار گذشت/ حضور 278 سرمایه گذار خارجی در بورس ایران


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مدیر امور ناشران شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه: کدهای بورسی از هفت میلیون و 760 هزار گذشت/ حضور 278 سرمایه گذار خارجی در بورس ایران تهران - ایرنا - مدیر امور ناشران شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (CSD) گفت: تعداد کدهای معاملاتی در تاریخ سوم آبان ماه امسال به هفت میلیون و 760 هزار و 931 عدد رسید که در قیاس با مدت مشابه پارسال 14.5 درصد افزایش داشت.


به گزارش روز یکشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، مطهره مروج افزود: تعداد کل کدهای سهامداری در مدت مشابه پارسال شش میلیون و 776 هزار و 341 عدد بود.
وی ادامه داد: از میان کدهای موجود در سامانه، در ابتدای آبان ماه امسال تعداد پنج میلیون و 689 هزار و 830 کد فعال و تعداد دو میلیون و 71 هزار و 101 کد غیرفعال بودند.
وی با اشاره به اینکه از میان کدهای فعال، پنج میلیون و 660 هزار و 233 کد به سهامداران حقیقی اختصاص دارد، اظهار داشت: از این میان تعداد یک میلیون و 617 هزار و 652 کد به نام سرمایه گذاران زن و چهار میلیون و 42 هزار و 581 کد به نام سرمایه گذاران مرد صادر شده است.
مدیر امور ناشران شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه گفت: از میان کدهای صادره، تعداد 29 هزار و 319 کد مربوط به سهامداران حقوقی است. در عین حال، برای سرمایه گذاران خارجی نیز 278 کد صادر شده است.
وی تصریح کرد: تا ابتدای آبان ماه تعداد کدهای حقیقی صادر شده برای دریافت تسهیلات مسکن 585 هزار و 519 مورد بود. در عین حال، سه هزار و 905 کد حقوقی هم برای خرید اوراق تسهیلات مسکن ایجاد شده است.
مروج خاطرنشان کرد: براین اساس، از ابتدا تا سوم آبان ماه؛ 589 هزار و 424 کد مربوط به تسهیلات مسکن ایجاد شده است. در عین حال، براساس آمار موجود، تعداد خریداران اوراق تسهیلات مسکن دو میلیون و 321 هزار و 517 نفر، تعداد استفاده کنندگان از این اوراق 719 هزار و 955 نفر و انصراف دهندگان این اوراق 28 هزار و 187 نفر هستند.
وی در خصوص وضعیت نمادهای موجود در بازار سرمایه نیز افزود: در حال حاضر تعداد چهار هزار و 470 نماد در این بازار وجود دارد که 42 نماد آن مربوط به اوراق اختیار فروش تبعی، 315 نماد مربوط به سهام عادی در بورس و شش نماد مربوط به اوراق است. در عین حال یک نماد هم برای صندوق قابل معامله در بورس اوراق بهادار فعال است.
مدیر امور ناشران شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه در خصوص نمادهای حاضر در بازار فرابورس نیز تصریح کرد: در این بازار یک نماد اوراق اختیار فروش تبعی، 47 نماد مربوط به سهام امتیاز تسهیلات مسکن، 301 نماد مربوط به سهام عادی، 37 نماد مربوط به اوراق و شش نماد مربوط به صندوق قابل معامله در فرابورس است. همچنین یک نماد هم مربوط به دارایی فکری است.
وی درباره نمادهای بورس انرژی هم گفت: تعداد 3712 نماد در بازار برق و یک نماد در اوراق سلف کالا حاضر است.
اقتصام(1)9141**1558


25/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن