تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر زبان مؤمن نورى (الهى) است و درخشان و برزبان منافق شيطانى است كه سخن مى‏گويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804367161




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نتیجه مذاکرات برد - برد با شرط پذیرش خواسته های مشروع ایران مورد قبول است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نماینده مردم بهارستان در مجلس: نتیجه مذاکرات برد - برد با شرط پذیرش خواسته های مشروع ایران مورد قبول است تهران-ایرنا- نماینده مردم بهارستان و رباط کریم در مجلس شورای اسلامی با تشکر از تلاش های تیم مذاکره کننده هسته ای ایران که مقتدرانه از ملت، کشور و نظام دفاع کرده است، گفت: نتیجه مذاکرات برد - برد مورد قبول است اما با این شرط که تمام خواسته های مشروع ما که همانا حق داشتن و استفاده از انرژی صلح آمیز هسته ای است به طور کامل به رسمیت شناخته شود.


به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، «ابراهیم نکو» در نطق میان دستور جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس افزود: درود بر سربازان شجاعی که توانستند همانند جنگ هشت ساله دفاع مقدس در برابر نظام تمامیت ها و دیکتاتور جهانی از موضع قدرت سخن بگویند و به تنهایی اما با دعای خیر رهبر معظم انقلاب و ملت زبونی و زیاده خواهی گروه 1+5 را به جهانیان معرفی کنند.
وی ادامه داد: حالت اول در مورد نتیجه مذاکرات که توافق بوده و نتیجه آن برد - برد باشد، مورد قبول است اما با این شرط که تمام خواسته های مشروع ما که همانا حق داشتن و استفاده از انرژی صلح آمیز هسته ای است به طور کامل به رسمیت شناخته شود.
نماینده مردم بهارستان و رباط کریم در مجلس خاطرنشان کرد:
طرف مقابل به این یقین برسد که ما به دنبال تولید سلاح هسته ای نیستیم که اگر عاقل باشند مرجع عالیقدر و رهبر معظم انقلاب سلاح هسته ای را حرام دانسته اند.
نکو ادامه داد: متاسفم که برخی از آقایان برخلاف فرموده های رهبر معظم انقلاب بداخلاقی کرده و نقض قانون می کنند.
وی به نقض حقوق بشر در کشورهای غربی و مدعی نیز اشاره کرد و گفت: پس از اتمام مذاکرات ما هم در این رابطه ورود پیدا کرده و پیگیری های لازم را از طریق مراجع ذیصلاح بین المللی به عمل خواهیم آورد.
نماینده مردم بهارستان و رباط کریم در مجلس تصریح کرد: حالت دوم در مورد مذاکرات هسته ای این است که حتی اگر این مذاکرات نتیجه ای هم به دنبال نداشته باشد، باز هم دستاوردهایی دارد که نباید از آنها غافل شد.
نکو ادامه داد: از جمله این دستاوردها این است که ثابت کردیم ما اهل مذاکره هستیم و از هیبت متورم شده کشورهای مذاکره کننده هراسی نداریم و در همه حال، حاضر به دفاع از تمامیت ارضی کشورمان و حقوق مسلم هسته ای ملت عزیزمان هستیم .
وی ادامه داد: همچنین آن دسته از کشورهایی که کورکورانه و ندانسته در اعمال تحریم ها علیه کشورمان از نظام غارتگر و جنگ طلب بین المللی دنباله روی کردند، متوجه می شوند که حق با ما بوده و اینها همان کسانی بودند که ظالمانه و برخلاف قوانین بین المللی جمع کثیری را علیه ملت ایران بسیج کرده و تحریم های ناجوانمردانه را اعمال کردند.
نماینده مردم بهارستان و رباط کریم در مجلس افزود: این گروه از کشورها در صورت شکست مذاکرات بدون توجه به اقدامات نامشروع و ظالمانه اربابان خودخواه جهانی نسبت به ترمیم و توسعه روابط خود با ایران در سطح وسیع اقدام خواهند کرد.
نکو در بخش دیگری از نطق خود با یادآوری جلسه رای اعتماد روز سه شنبه وزیر پیشنهادی علوم اظهارامیدواری کرد: نمایندگان ملت روز سه شنبه با رای بالا به فخر الدین احمدی دانش آشتیانی وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری رای دهند و این وزارتخانه بزرگ را از بلاتکلیفی در آورند.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس همچنین از تیم اقتصادی دولت که توانسته در این مدت کوتاه کارهای بزرگی انجام دهد، تشکر کرد.
وی در ادامه به مشکلات حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و گفت: شهرستان های استان تهران با داشتن 5 حوزه انتخابیه و جمعیتی بالغ بر 4 میلیون نفر که هر کدام از حوزه های انتخابیه و به ویژه 3 حوزه انتخابیه اینجانب جمعیتی بیش از جمعیت 10 استان کشور را در خود جای داده است متأسفانه هنوز از داشتن بسیاری از امکانات و سرانه های لازم در زمینه های مختلف محروم هستند.
نماینده مردم بهارستان و رباط کریم در مجلس افزود: چرا برخی از مسوولان استانی هیچ اقدام سازنده و قابل قبولی به عمل نمی آورند و تقریبا همه پروژه های شهرستان های استان تهران معطل مانده اند، آیا گناه ما این است که در پایتخت قرار گرفته و به قلب کشور نزدیک هستیم؟
وی ادامه داد: آقای رییس جمهور می دانم ادامه این وضعیت خواست قلبی شما نیست لطفا با قید فوریت دستور دهید جلسه ای بین نمایندگان شهرستان های استان تهران با شما برگزار و به مشکلات این شهرستان ها رسیدگی شود.
نماینده مردم بهارستان در مجلس با بیان این که آیا اکنون زمان آن نرسیده که برای تمرکززدایی از استان تهران این استان به 3 استان مستقل تقسیم شود، گفت: آیا این خواسته، خواسته نابجایی است، استان تهران ظرفیت تبدیل و تقسیم شدن به حداقل دو استان دیگر را داراست و از شما تقاضا داریم به این موضوع سریعا رسیدگی کنید.
نکو از رییس جمهوری خواست هر چه سریع تر به وعده خود درباره سفر به شهرستان های استان تهران عمل کنید چرا که این خواست قلبی مردم این شهرستان ها است.
وی خطاب به هیات دولت افزود: تقاضا داریم نسبت به استقرار تمامی ادارات در شهرستان پرجمعیت بهارستان که بیش از 650 هزار نفر جمعیت دارد، اقدام کرده و همچنین برای ادارات مستقر شده ساختمان تهیه و اعتبارات لازم را در اختیار مسوولان شهرستانی قرار دهید.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس نیز خواستار تکمیل و راه اندازی متروی حرم امام(ره) که یکی از پروژه های بزرگ کشوری است شد و گفت: تقاضا داریم نسبت به ایجاد یک ایستگاه در شهرستان رباط کریم اقدام شود که در غیر این صورت نسبت به کلیدزدن تحقیق و تفحص و سوال از وزیر راه و شهرسازی اقدام خواهیم کرد.
این نماینده مردم در مجلس نهم یادآور شد: تقاضا داریم به منظور بررسی مشکلات عدیده شهر جدید پرند کمیته ای متشکل از همه وزارتخانه ها ایجاد شود و همچنین شهر جدید پرند به شهرستان ارتقا یابد.
نکو از فانی وزیر آموزش و پرورش درخواست کرد نسبت به تبعیضات گسترده ای که در این وزارتخانه نسبت به سایر وزارتخانه ها وجود دارد، پیگیری و اقدام کند و بحث اضافه کار و سایر مزایایی که معلمان از آن محروم هستند را برطرف کند.
سیام.1058**1336


25/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن