تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به خدايى كه جانم در اختيار اوست، وارد بهشت نمى شويد مگر مؤمن شويد و مؤمن نمى شو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798570318




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مجلس بر خط قرمز بودن فتنه 88 در رابطه با وزارت علوم تاکید کند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شهر قدس
مجلس بر خط قرمز بودن فتنه 88 در رابطه با وزارت علوم تاکید کند
در بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شهر قدس تاکید شد: ما دانشجویان بسیجی و انقلابی پافشاری و اقدامات غیر قانونی در به کرسی نشاندن اهالی فتنه در وزارت علوم و فرو ریختن قبح فتنه 88 و بی‌اهمیت جلوه دادن فتنه گران را دهنکجی به رای نمایندگان مجلس اعلام می‌کنیم.
به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شهر قدس به شرح زیر منتشر شد.

 رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مدظله العالی

"عزیزان من! به علم اهمیت دهید کلید اصلى بازکردن قفل‌هاى گوناگون، اهمیت‏‌دادن به علم است البته در کنار آن، این امر بدیهى را هم باید در نظر داشته باشید که علم و عالم، همان قدر که مى‏توانند مفید باشند، مى‏توانند مضر هم باشند. اگر کسى که علم در وجود او هست، تقوا و پرهیزگارى و امانت و صداقت در او نباشد، می‌تواند موجود مضرى باشد، می‌‌‌‌تواند علیه کشور و مصالح کشور، علم خودش را مورد استفاده قرار دهد بنابراین در کنار علم، فرهنگ و تزکیه و اخلاق و معنویت هم لازم است، در این هیچ شبهه نکنید حرکتهایى را که برخى انجام مى‌‏دهند براى این‏که محیط دانشگاه و دانشجو را محیط بى‏دینى و بى‏معنویتى کنند، به نظر من گرچه یک مقدارش از روى غفلت است، اما یک مقدارش هم حساب‏شده است. در این قضیه خیلى‌‏ها مقصرند"

گذر زمان در این چند دهه‌ای که از انقلاب اسلامی ایران عبور کرده است به خوبی تمام واقعیات را در بطن خود نگه داشته و هر جا که لازم بوده درس عبرتی به عده‌ای سیاسیون بی‌بصیرت دهر نشان داده است متاسفانه مدتی است که بعد از روی کار آمدن دولت یازدهم حواشی غیر قابل توجیه‌ در سطح کلان کشور به وجود آمده است اما چیزی که این حواشی را خاص و بسیار پر اهمیت جلوه می‌دهد، سکان‌داری وزارتخانه‌ای است که یکی از ستون‌های اصلی نظام بوده و همیشه مورد تاکید امام و رهبری است.

 صحبت درباره‌ وزارتخانه‌ای است که مبدا همه‌ تحولات کشور بوده و مدتی است بزرگترین حق کشی نسبت به این وزارتخانه در حال انجام است و سوال ما  این جاست که چرا باید این انتصابات پر حاشیه در مکانی انجام شود که حضرت آقا چندین بار در جلوگیری از سیاست بازی و سیاست زدگی رهنمودهایی را ارائه فرمودند و تاکید موکد داشتند که باید در دانشگاه‌ها تحلیل مسایل و جریان‌های مهم کشور اتفاق افتد.

اما متاسفانه نه تنها به فرمایشات ایشان عمل نشده بلکه در خلاف جهت آن نیز اقدام شده و کار را به جایی رساندند که وزیر محترم دستور بازگشت عده‌ای دانشجون‌های مشخص الاحوال که در فتنه‌ 88 نقشی کلیدی داشتند به دانشگاه‌ها که مهمترین سنگر انقلاب در برابر جنگ نرم هستند را صادر کردند و همین‌طور انتصابات دشمن شاد کن افرادی که خود اعتراف می‌کنند در فتنه سال 88 حضور داشته‌اند و در سخنرانی‌های دانشگاه‌ها دروغ ها و تهمت‌های بزرگی به نظام نسبت داده‌اند و هیچ وقت هم حاضر نشده‌اند که گویند ما اشتباه کردیم، خوشبختانه با هوشیاری نمایندگان محترم مجلس وزیر مذکور استیضاح و برکنار شد.

اما حال بعد از گذشت چندین ماه و معرفی کاندیدهای غیر معتبر متعدد برای چنین وزارتخانه‌ی پر اهمیتی، مجددا یکی دیگر از فتنه گران بی بصیرت را معرفی و از ان برای تصدی این وزارت حمایت شده است! جای تعجب است که آقای رئیس جمهور محترم چه اصراری بر این توهین بزرگ به مردم رادارند؟ آیا این دانشگاه‌هایی که با خون پاک شهیدان آبیاری شده‌اند و درخت دانش را پربار کرده‌اند باید این چنین دستخوش بازی‌های سیاسی شوند؟ و آیا جز این است که خط قرمز انقلاب ما دفع فتنه و فتنه گری است و با چنین حرکاتی از آن عبور شده است.

چرا باید طبق اظهارات نامزد جدید وزارت، بسیج یک نهاد غیر دانشگاهی عنوان شده و باید از حضور آن در دانشگاه جلوگیری شود؟ "طرح ما این بود که بسیج در همان پایگاه‌های خارج از دانشگاه بماند و اگر دانشجویی تمایل به حضور داشت، برود و در همان مناطق ثبت‌نام کند، ما هم همکاری می‌کنیم و فرم‌های عضویت را از طریق نهادهای فرهنگی داخل دانشگاه به افراد علاقمند می‌رسانی دانش آشتیانی همچنین از تبعات حضور بسیج در دانشگاه‌ها می‌گوید: آنها مخالفت می‌کردند و ما نیز تبعات حضور بسیج در دانشگاه‌ها را یادآوری می‌کردیم  یادم می‌آید که آقای هاشمی هم تقریبا نظر ما را داشت".

آیا دستور امام خمینی(ره) مبنی بر تشکیل بسیج دانشجویی خیانت بزرگ به دانشگاه بوده است؟ آیا حضور بزرگترین نهاد مردمی و مذهبی و انقلابی کشور در دانشگاه خیانت محسوب می‌شود؟ آیا همین دانشجویان بسیجی نبودند که در این چند دهه از انقلاب و اسلام در همه‌ی شرایط و در برابر جنگ نرم و سخت مقاومت کردند و ادامه‌ی شعار جنگ جنگ تا پیروزی رزمنده‌ها را در یاد و خاطر دشمن زنده نگه داشته اند و آیا همین دانشجویان بسیجی نبودند که بزرگترین پیشرفت های علمی کشور در زمینه‌های پزشکی و هوا  و فضا و..... را مدیون‌شان هستیم.

 رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای مدظله العالی فرمودند "دانشگاه براي هر كشوري، در واقع همه چيز است دانشجو، تضمين كننده‌‏ فرداي هر جامعه است در واقع از روی دانشجوی امروز می‌‏شود فردای هر جامعه را شناخت يا حدس زد آن كسانی كه با نيت ريشه كن كردن ايمان دينی در كشور ايران به دانشگاه پرداختند و محيط دانشجويی را به تفكرات ضد ديني يا اوهام ضد دينی يا سرگرمی‌های ضد دينی آلوده كردند، خيلی خوب فهميدند كه چه كار می‌كنند، و برای اجرای هدف پليدشان، حقا بر روی نقطه‏‌ اصلی تكيه كردند."

ما دانشجویان بسیجی و انقلابی پافشاری و اقدامات غیر قانونی در به کرسی نشاندن اهالی فتنه در وزارت مهم علوم و فرو ریختن قبح فتنه 88 به دنبال عادی سازی و بی‌اهمیت جلوه دادن فتنه گران و باطعنه زنی و دهن کجی به رای نمایندگان مجلس به خاطر رای قاطع آنها به گزینه‌های فتنه‌گر پیشنهادی برای تصدی وزارت علوم و قرار دادن نمایندگان ملت در برابر مردم و تلقین این مساله به مردم که مجلس به دنبال کارشکنی و عدم همکاری و همراهی با دولت است اعتراض خود را اعلام می‌کنیم.

از نمایندگان محترم مجلس می‌خواهیم تا همچنان در تصمیم گیری‌های خود بر خط قرمز بودن فتنه 88 صحه گذاشته و ان‌شاء الله این بار هم با درایت و تدبیر، تصمیم مناسب و لازم در رابطه با گزینه معرفی شده وزارت علوم  اتخاذ نمایند و امیدواریم در وزارت علوم به عنوان یکی از حساس‌ترین وزارت‌خانه‌ها فردی عهده دار مسئولیت شود که در ولایت‌مداری، پایبندی به مبانی نظام و انقلاب اسلامی، علم و اخلاق سرآمد و  فاقد هر گونه بداخلاقی سیاسی، همراهی با فتنه گران و بدخواهان نظام باشد.

انتهای پیام/








تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن