تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):توبه زيباست، ولى از جوان زيباتر .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819266463




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انهدام باند سارقان شرکت حمل و نقل دريايي در هرمزگان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ آبان ۱۳۹۳ (۱۰:۱۶ق.ظ)
انهدام باند سارقان شرکت حمل و نقل دريايي در هرمزگان جانشين فرمانده انتظامي هرمزگان از انهدام باند سارقان و کشف قطعات مسروقه ناوگان دريايي به ارزش بيش از هشت ميليارد تومان در سه استان کشور خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، سرهنگ علي ميرشمسي گفت: با دستور مقام قضائي و در پي گزارش يک شرکت حمل و نقل دريايي مبني بر وقوع چند فقره سرقت قطعات باارزش و مهم متعلق به سيستم ناوبري و موتور ژنراتور با هزينه هاي ميلياردي، رسيدگي به موضوع به طور ويژه در دستور کار کارآگاهان پليس استان قرار گرفت.
وي افزود: در يک اقدام داخلي، حراست اين شرکت طي بازرسي از کارکنان، به يکي از مهندسان بلند پايه خود مشکوک شد، ولي؛ به علت نبود دلايل کافي و همچنين تبحر بالاي اين شخص قضيه بلاتکليف ماند.
ميرشمسي با اعلام اينکه با گذشت سه ماه از وقوع سرقت ها و نتيجه بخش نبودن موضوع، اين پرونده جهت روشن شدن و کشف اموال و دستگيري سارقان طي دستور مقام قضائي به پليس آگاهي منتقل شد، تصريح کرد: کارآگاهان پليس آگاهي استان با بکارگيري شگردهاي خاص پليسي و اقدامات شبانه روزي، ضمن جمع آوري دلايل و مدارک لازم مظنون اصلي پرونده را شناسايي و دستگير کردند که در تحقيقات به عمل آمده از وي با توجه به ادله موجود، سرانجام شخص مورد نظر تسليم شد و به سرقت چندين قطعه از تجهيزات حساس اين شرکت، به ارزش 3 ميليارد تومان با همدستي فرد ديگري اعتراف کرد.
جانشين فرمانده انتظامي هرمزگان اظهار داشت: با تلاش مأموران و همکاري اين متهم، همدست وي که خارج از اين استان به سر مي برد، دستگير و اموال مسروقه از منزلش کشف شد.
اين مقام انتظامي خاطر نشان کرد: در ادامه تحقيقات صورت گرفته متهمان عنوان داشتند، تاکنون توانسته اند بيش از 300 قطعه گرانبها متعلق به ناوگان کشتيراني که از اقلام تحريم شده بوده اند، به ارزش تقريبي 5 ميليارد تومان سرقت کنند و با همدستي چند نفر ديگر در تهران، بوشهر و بندرعباس به فروش برسانند که طي هماهنگي با مقام قضائي دو نفر از مالخران اصلي در تهران و بوشهر دستگير و مقاديري ديگر از اين اموال مسروقه کشف و ضبط شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن