تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نيّت مؤمن بهتر از عمل او و نيت منافق بدتر از عمل اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798432559




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار خواستار فعالیت بیشتر بخش تعاون در اقتصاد استان شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: استاندار خواستار فعالیت بیشتر بخش تعاون در اقتصاد استان شد اصفهان - ایرنا - استاندار اصفهان در هجدهمین جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی، خواستار فعالیت بیشتر بخش تعاون در اقتصاد این استان شد.


به گزارش ایرنا، روابط عمومی اتاق بازرگانی استان اصفهان روز یکشنبه به نقل از " رسول زرگرپور " اضافه کرد: مجموعه مسائل و مشکلات بخش تعاون در قالب جلسات شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی بررسی می شود.
استاندار اصفهان شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی را یکی از نشست های موثر برای رشد اقتصاد کشور دانست و اظهار کرد: این شورا هر ماه به صورت مستمر و با جدیت در استان برگزار می شود و مسائل و مشکلات بخش خصوصی به صورت کارشناسی مورد بررسی قرار می گیرد.
زرگرپور با اشاره به اینکه استان اصفهان دارای دو اتاق بازرگانی اصفهان و کاشان است افزود: در هر استان یک شورای گفت و گو تشکیل می شود و آیین نامه اداره جلسات شورا اشاره ای به این موضوع نداشته است.
وی پیشنهاد داد راهکار اجرایی برای حضور استان هایی که دارای دو یا چند اتاق بازرگانی است تهیه و برای تصویب به اتاق ایران ارسال شود.
زرگرپور در این جلسه با اشاره به اینکه استان اصفهان در تعداد معادن کشور رتبه دوم را دارد، گفت:600 معدن فعال در استان مشغول فعالیت است که مشکلات این بخش پس از برگزاری جلسات متعدد در قالب هفت پیشنهاد به جلسه شورا ارائه و چهار بند آن به تصویب رسید.
استاندار اصفهان به جزئیات پیشنهادات ارائه شده و تصویب چهار بند از این پیشنهادات اشاره ای نکرد.
" خسرو کسائیان " رییس اتاق و دبیر شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان اصفهان نیز آمادگی این اتاق برای همکاری با اتاق کاشان جهت تهیه دستورالعمل نحوه عضویت اتاق های شهرستان در شورای گفت و گو و ارسال آن به اتاق ایران را اعلام کرد.
" حمیدرضا فولادگر " نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با اشاره به مطرح شدن لایحه رفع موانع تولید در مجلس گفت: در این لایحه نگاه ویژه ای به بخش معادن به خصوص در موضوع اکتشاف شده است و به زودی به تصویب مجلس می رسد.
وی افزود: دولت لایحه 30 ماده ای ارائه کرد و مجلس نیز 30 ماده پیشنهادی خود را جهت تقویت تولید ملی به آن اضافه کرده است.
" غلامعلی قادری" مدیر کل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان هم خواستار توجه اختصاص تسهیلات ویژه از صندوق توسعه ملی به بخش تعاون شد و افزود: موانع و مشکلات توسعه بخش تعاون با همکاری اتاق تعاون اصفهان تهیه و به شورای گفت و گو ارسال شده است.
وی خواستار اصلاح نظام نامه صندوق توسعه ملی بمنظور دریافت حداقل تسهیلات برای بخش خصوصی از 50 میلیارد ریال به 20 میلیارد ریال شد.
در ادامه، " حسینی" معاون قضایی دادگستری استان اصفهان با اشاره به اینکه در اجرای ماده 19 قانون معادن، نیروی انتظامی و سازمان صنعت،معدن و تجارت مکلف اند با افرادی که بدون اخذ پروانه اکتشاف یا بهره برداری و یا اجازه برداشت، اقدام به حفاری و برداشت معادن می کنند برخورد قانونی و آنها را به مراجع قضای معرفی کنند.
همچنین " مسعود گلشیرازی " عضو شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی با تقدیر از اداره کل امور مالیاتی استان اصفهان در تشکیل 12 هیات حل اختلاف مالیاتی گفت: اصلاح نحوه برخورد کارکنان و ممیزان مالیاتی با فعالان اقتصادی می تواند به ارائه خدمات بهتر این اداره کل منجر شود.
" رضا فرزانه " رییس اتاق بازرگانی کاشان نیز با اشاره به قدمت این اتاق گفت: کاشان یکی از مراکز صنعتی کشور به شمار می آید که مسائل و مشکلات آن در شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی نیازمند بررسی است.
در این جلسه ، مالیات بر ارزش افزوده انجمن سنگ بری استان اصفهان مطرح شد و مقرر شد در این خصوص جلسه ای با حضور وزیر اقتصاد و دارایی و رییس سازمان امور مالیاتی کشور بر گزار شود.
در هیجدهمین جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان اصفهان پیشنهادات کمیته کارشناسی شورا در خصوص اصلاح قانون، آیین نامه، دستورالعمل و بخش نامه های امور معادن، طرح موانع و مشکلات بخش تعاون و اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی کاشان بررسی شد.
د/ 7132


25/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن