تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هیچ ثروتی چون عقل و هیچ فقری چون جهل و هیچ میراثی چون ادب و هیچ پشتیبانی چون مشورت نخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802780500




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرستاران در نظارت بر طرح تحول نظام سلامت وزارت بهداشت را ياري دهند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ آبان ۱۳۹۳ (۹:۳۲ق.ظ)
پرستاران در نظارت بر طرح تحول نظام سلامت وزارت بهداشت را ياري دهند دکتر زارع نژاد گفت: پرستاران مي توانند در نظارت بر طرح تحول نظام سلامت وزارت بهداشت را ياري دهند.
به گزارش خبرگزاري موج، رييس مرکز روابط عمومي و اطلاع رساني وزارت بهداشت، درباره اقدامات انجام شده براي پرستاران گفت: تا کنون بخش قابل توجهي از معوقات پرستاران به روز شده است.
دکتر زارع نژاد افزود: وزارت بهداشت به دنبال ارتقاي دانش حرفه‌اي پرستاران و رفع کمبودهاي نيروي پرستاري در مناطق محروم است. همچنين ساماندهي سرويس هاي پرستاري در سطح جامعه از جمله مراقبت در منزل در دست اقدام است.
وي با ابراز اميدواري از رفع مشکلات و اجراي قانون تعرفه‌گذاري خدمات پرستاري در آينده گفت: در حال حاضر مشکل کمبود نيروي مرد را در حوزه پرستاري داريم و زنان بيشتر در رشته‌هاي پزشکي پذيرفته مي‌شوند. اين مسئله به ويژه براي ارائه خدمت در مناطق محروم مشکلاتي را براي ما ايجاد کرده است زيرا زنان براي حضور در مناطق محروم با محدوديت روبرو هستند.
دکتر زارع نژاد ادامه داد: وزارت بهداشت اقداماتي را براي رفع اين مشکل در دست دارد تا اين نسبت‌ها در آينده اصلاح شود.
وي همچنين تاکيد کرد: وزارت بهداشت نسبت به مسائل و مشکلات پرستاري بي اعتنا نيست و به وضع معيشتي پرستاران بيش از گذشته توجه دارد.
دکتر زارع نژاد درباره برنامه هاي وزارت بهداشت در حوزه پرستاري، گفت: دانشجويان پرستاري که ترم هاي پاياني را مي گذرانند، در بيمارستان ها جذب شده اند.
رييس مرکز روابط عمومي و اطلاع رساني وزارت بهداشت با بيان اين که نسبت پرستار به تخت بيمارستاني در ايران فاصله زيادي با بسياري از کشورها دارد، از اجراي آزمايشي قانون تعرفه گذاري خدمات پرستاري در چند بيمارستان کشور خبر داد و گفت: نتايج آن به دولت و مجلس محترم اعلام خواهد شد.
دکتر زارع نژاد به آمادگي دانشگاه هاي علوم پزشکي براي ارائه آموزش هاي ضمن خدمت به پرستاران اشاره کرد و افزود: پرستاران مي توانند در نظارت بر طرح تحول نظام سلامت در بيمارستان ها وزارت بهداشت را ياري دهند.
رييس مرکز روابط عمومي و اطلاع رساني وزارت بهداشت همچنين درباره اخباري مبني بر بکارگيري ۱۶هزار نيروي پرستاري طي يکي دو ماه آينده، گفت: در اين راستا پرستاران از محل طرح تحول سلامت و به شکل شرکتي به خدمت گرفته خواهند شد.
دکتر زارع نژاد در ادامه با اشاره به اين که با مشکل جدي کمبود پرستار رو‌به‌رو هستيم، گفت: طرح‌هاي ضربتي براي جبران کمبود در آينده‌اي نزديک پايه‌ريزي شده و به اجرا در خواهند آمد.
دکتر زارع نژاد با اشاره به اينکه، کتاب جديد تعرفه سلامت با تعامل و تاييد همه بوردهاي آموزشي و انجمن هاي علمي تخصصي باليني، تشخيصي و توانبخشي تدوين است، گفت: کميته کشوري تدوين نظام پرداخت به پرسنل غير پزشک جهت ايجاد عدالت در نظام پرداخت تشکيل شده است.
وي با تاکيد بر اينکه، وزارت بهداشت با جديت و تلاش در صدد حل مشکلات جامعه پرستاري و ساير کارکنان بيمارستان هاست، افزود: سعي داريم به گونه اي گام بر داريم که منابع بيمارستان ها مديريت شود و نظام پرداخت مبتني بر عملکرد باشد.
وي گفت: تلاش اين است با تدبير عمل كنيم تا مشكلات در فضايي آرام حل شوند. در برنامه‌ريزي‌ها در راستاي اجراي کتاب تعرفه سلامت همه گروه‌هاي پزشكي مدنظر وزارت بهداشت قرار دارند. ضمن اين که به‌منظور ايجاد تعادل در جذب نيروي انساني، در ميزان دريافتي كاركنان در هر 3بخش دولتي، عمومي و غيردولتي و خصوصي توازن برقرار خواهد شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن