تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند نماز بنده‏اى را كه دلش همراه بدنش نيست نمى‏پذيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819226631




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استانداربوشهر: اراضی ساحلی استان مستعد اجرای طرح پرورش آبزیان است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: استانداربوشهر: اراضی ساحلی استان مستعد اجرای طرح پرورش آبزیان است گناوه-ایرنا- استاندار بوشهر گفت: اراضی ساحلی این استان فرصت مناسبی برای اجرای طرح های مهم پرورش آبزیان فراهم کرده است.


به گزارش ایرنا، روابط عمومی فرمانداری دیلم روز یکشنبه به نقل از مصطفی سالاری در بازدید از اراضی ساحلی این شهرستان افزود: هم اینک بیش از60 هزار هکتار اراضی ساحلی استان بوشهر که استفاده کشاورزی ندارد برای پرورش آبزیان شناسایی شده است.
وی با بیان اینکه در زمان حاضر چهار هزار و 40 هکتار از اراضی استان بوشهر به پرورش آبزیان اختصاص یافته است، گفت: دراین اراضی اکنون عملیات پرورش میگو انجام می شود که پیش بینی تولید 12هزار تن میگو شده است.
استاندار بوشهر اضافه کرد: یکی از مهم ترین زیرساخت های توسعه اقتصادی این استان استفاده بهینه از اراضی شور برای پرورش آبزیان است.
وی بااشاره به اینکه زمین های همجوار دریا برای پرورش آبزیان بررسی کارشناسی می شود، گفت: مناطق رودحله، بندرریگ، گناوه و دیلم که همجوار دریا هستند برای توسعه پرورش آبزیان بررسی می شود که پس از کار کارشناسی به پرورش آبزیان اختصاص می یابد.
استاندار بوشهر بیان کرد: با واگذاری این اراضی، پرورش و تولید میگو به دو برابر افزایش می یابد که نقش اثرگذاری در فراهم کردن زمینه افزایش اشتغال ایفا خواهد کرد.
وی افزود: در سفر وزیرجهادکشاورزی مشکلات حوزه آبزی پروری، صنایع فرآوری، صنایع تولید غذای میگو و مشکلات نخل داران در استان بوشهر بررسی شد.
سالاری گفت: تغییر شیوه آبیاری سنتی به روش نوین در نخیلات یکی از مهم ترین راههای تامین آب مورد نیاز اراضی کشاورزی است که امسال این روش در نخلستان های استان بوشهر اجرایی می شود.
استانداربوشهر همچنین درنشست با پرورش دهندگان میگوی سایت پرورش میگوی بویرات دیلم بیان کرد: از سرمایه گذاران حوزه پرورش آبزیان در استان بوشهر پشتیبانی و حمایت می شود.
شهرستان دیلم با بیش از 32 هزارنفر جمعیت در منتهی الیه شمالی استان بوشهر قراردارد. ک/1
637/539


25/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن