تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 15 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نشانه منافق اين است كه بدى اش ناراحتش نمى كند و خوبى اش او را خوشحال نمى سازد. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799477115




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نواز شریف: پاکستان از روند صلح در افغانستان حمایت می کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نواز شریف: پاکستان از روند صلح در افغانستان حمایت می کند اسلام آباد – ایرنا – نخست وزیر پاکستان به رییس جمهوری افغانستان اطمینان داد که اسلام آباد از روند صلح و آشتی که دولت جدید افغانستان در این کشور آغاز کرده است، بطور کامل حمایت خواهد کرد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، «محمد نواز شریف» پس از دیدار عصر شنبه با «اشرف غنی»، در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با وی، افزود: هر دو طرف توافق کردیم که روند صلح و آشتی در افغانستان باید روندی از سوی خود دولت و ملت افغانستان و تحت رهبری کامل عوامل داخلی این کشور باشد.
نخست وزیر پاکستان تاکید کرد: اسلام آباد خود را متعد به نوسازی و تجدید روابط و همکاری ها با افغانستان در همه زمینه ها از جمله در زمینه امنیت مرزها، همکاری های دفاعی، بازسازی افغانستان، همکاری های پارلمانی، فرهنگی، آموزشی و ورزشی می داند.
نواز شریف گفت:پاکستان و افغانستان با چالش های خطرناکی نظیر افراط گرایی، تروریسم و امنیت شکننده مواجه هستند و مطمئن هستم که دو کشور با تلاش مشترک و همکاری جدی می توانند از این چالش های خطرناک عبور خواهند کرد.
اشرف غنی رییس جمهوری افغانستان نیز که صبح روز گذشته برای انجام سفری دو روزه وارد اسلام آباد شده است، در این کنفرانس مطبوعاتی خواستار خاتمه یافتن تنش های مربوط به سالهای گذشته میان دو کشور شد و بر ضرورت شروع فصلی تازه در مناسبات کابل و اسلام آباد براساس اعتماد متقابل و همکاری در همه زمینه ها تاکید کرد.
رییس جمهوری افغانستان با اشاره تلویحی به روابط نه چندان دوستانه کابل و اسلام آباد در دوره 13 ساله حکومت حامد کرزی رییس جمهوری پیشین افغانستان، گفت: اجازه نخواهیم داد که گذشته روابط دو کشور باعث تخریب روابط آینده شود. می خواهیم از گذشته عبور کنیم برای آینده افغانستان و پاکستان تلاش کنیم.
حامد کرزی در دوره ریاست جمهوری خود همواره پاکستان را به کم کاری و عدم انجام اقدامات عملی برای حاضر کردن طالبان افغانستان پای میز مذاکره با دولت کابل متهم می کرد.
اشرف غنی در ادامه سخنانش در این نشست خبری گفت: زمان حرف زدن گذشته و اکنون زمان انجام اقدامات عملی برای تقویت امنیت در دو کشور است. کابل و اسلام آباد در دوره جدید روابط خود قصد دارند در چارچوبی جدید به مبارزه با تروریسم بپردازند.
رییس جمهوری پاکستان با ابراز رضایت از نتایج سفر دور روزه خود به اسلام آباد، از نخست وزیر پاکستان برای سفر به کابل دعوت کرد و گفت: هر دو طرف توانیستم در مدت این دو روز بر مشکلات و مسایل 30 ساله میان دو کشور غلبه کنیم.
اشرف غنی، روابط کشورش با پاکستان را یکی از اصلی ترین اصول و پایه های سیاست خارجی دولت جدید کابل دانست و گفت که دوره جدید روابط دو کشور، دوره ای تاریخی برای بهبود روابط دوجانبه خواهد بود.
رییس جمهوری افغانستان صبح روز گذشته در راس یک هیات بلند پایه سیاسی – اقتصادی برای انجام سفری دو روزه وارد اسلام آباد شد و مورد استقبال گرم مقامات عالی پاکستان قرار گرفت.
وی در طول اقامت دو روزه خود در اسلام آباد، با ممنو حسین رییس جمهوری، نواز شریف نخست وزیر و ژنرال راحیل شریف فرمانده ارتش پاکستان دیدار و گفت و گو کرد.
همچنین دیدار با مولانا فضل الرحمان رهبر حزب جمعیت علمای اسلام(شاخه فضل) از جمله برنامه های کاری اشرف غنی در اسلام آباد بود.
آساق*1*271**1723/1547


24/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن