تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فتوا دهندگان بزرگانِ دانشمندان‏اند و فقيهان پيشوايانى كه از آنان بر اداى پيمان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819240862




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توسعه سیاسی و اقتصادی، بدون اقتدار نظامی میسر نمی شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: توسعه سیاسی و اقتصادی، بدون اقتدار نظامی میسر نمی شود شیراز- ایرنا- فرمانده ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در استانهای فارس و کهگیلویه و بویراحمد گفت: توسعه سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی در هر کشوری بدون برخورداری از اقتدار نظامی مشکل و بعضا غیر ممکن است.


به گزارش دریافتی شنبه ایرنا، امیر سرتیپ حسین محمدی، در دیدار معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری با فرماندهان، مسوولان و استادان مرکز آموزش پیاده شهید سرلشکر ایرج رسمتی در شیراز، مولفه های قدرت در کشور را شمال سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و نظامی دانست و گفت: فرهنگ زیربنا و زمینه ساز تمامی این مولفه ها است و رویکرد و جهت گیری کلی ما را تعیین می کند.
وی ادامه داد: مولفه قدرت نظامی نیز به عنوان ضمانت اجرایی و پشتوانه سایر مولفه های قدرت و دستیابی به توسعه همه جانبه در کشور محسوب می شود.
سرتیپ محمدی، با اشاره به نقش ارتش در طول بیش از سه دهه از عمرپربرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: در دوران قبل از پیروزی انقلاب، بدنه ارتش با ملت بود و تعدادی از کارکنان ارتش در زندان های رژیم ستم شاهی به سر می بردند و همین بدنه ارتش به فرمان حضرت امام (ره) پادگان ها را ترک نمودند و با پیوستن به مردم انقلاب زمینه تزلزل در ارکان حکومت ستم شاهی را فراهم نمودند.
وی گفت: بعد از پیروزی انقلاب نیز با فرمان حضرت امام کارکنان ارتش به پادگان ها بازگشتند و مدت کوتاهی بعد از پیروزی انقلاب به مقابله با عناصر تجزیه طلب و ضد انقلاب که در برخی استان های کشور غائله به پا کرده بودند پرداختند و آرامش و امنیت را به جامعه بازگرداندند.
وی تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس هم ارتش در کنار دیگر نیروهای مسلح کشور نقش و وظیفه خود را به خوبی ایفا کرد که تقدیم بیش از 48 هزار شهید و 270 هزار جانباز، کارنامه درخشان ارتش در دوران دفاع مقدس محسوب می شود.
سرتیپ محمدی گفت: در دوران بعد از دفاع مقدس نیز با تدابیر رهبر معظم انقلاب و فرماندهی کل قوا، ارتش توانسته با رویکرد دانش محوری و جهاد علمی با همکاری وزارت دفاع و دانشگاههای کشور، صنعت دفاعی را بومی کرده و امروز با اقتدار کامل و در اوج آمادگی و بدون وابستگی به هیچ کشوری برای تامین تجهیزات، ماموریت خود را به خوبی انجام می دهد.ک/1
678/ 667


24/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن