تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):ایمان به صرف ادعا و آرزو نیست، بلکه ایمان آن است که خالصانه در جان و دل قرار گیرد و ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818849777




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه پیشوا: افراد برای به دست آوردن مسوولیت به هر چیز متوسل نشوند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: امام جمعه پیشوا: افراد برای به دست آوردن مسوولیت به هر چیز متوسل نشوند تهران – ایرنا- امام جمعه شهرستان پیشوا گفت: افراد برای به دست آوردن مسوولیت به عنوان امانت الهی به هر چیز متوسل نشده و به آب و آتش نزنند.


حجت الاسلام رحمت الله رحمتی نیا روز شنبه در آئین معارفه فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان پیشوا که در سالن سرمد این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی از ارزش والایی برخوردار است و نمی توان آن را با پست و مقام در نظام های لائیک و غیر اسلامی مقایسه نمود.
وی افزود:در نظام های مادی مسوولیت و ماموریت تنها یک فرصت برای ارتقای مادی و دنیوی افراد محسوب می شود ولی در نظام اسلامی مسوولیت وظیفه و مسوولیتی سنگین است که اگر فردی شایستگی خدمت کردن به امت اسلام را داشته باشد، خداوند این افتخار را نصیب او می کند.
امام جمعه پیشوا تصریح کرد: افراد باید توجه داشته باشند که مسوولیت بار سنگینی است که باید فردای قیامت به ازای مدتی که آن پست و مقام را در اختیار دارند نزد خداوندار دارند پاسخگو باشند، به تعبیر امیرالمومنین حضرت علی (ع) نباید از مسوولیت به عنوان چراگاهی برای پر کردن جیب و شکم استفاده کرد.
رحمتی نیا افزود: کسی که مسوولیت را باری معنوی و الهی برای خود می داند و آگاه است که فردای قیامت باید جوابگو باشد به راحتی مسوولیت را نمی پذیرد ولی کسی که بی خبر از عالم قیامت، مرگ و معاد است تلاش می کند و به هر دری می زند تا به آن مقام دست یابد.
وی بیان داشت: در فرهنگ اسلام ارزش مناصب تنها در این است که انسان بتواند از آن در جهت خدمت به مردم استفاده کند.
رحمتی نیا با تقدیر از تلاش های سرهنگ سلمان آدینه وند در طول تصدی مسوولیت فرماندهی انتظامی شهرستان پیشوا، برای سرهنگ هادی احمدی آرزوی موفقیت کرد.
سرهنگ هادی احمدی پیش از این فرماندهی انتظامی شهرستان قرچک را بر عهده داشت.
تهرام/7254//1348


24/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن