تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):چه آسان است مرگى كه در راه رسيدن به عزّت و احياى حق باشد، مرگ عزتمندانه جز زندگى جاو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819579192




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گردهمایی طرح سحر برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: گردهمایی طرح سحر برگزار می شود تهران - ایرنا - معاون آموزش و پژوهش سازمان جوانان هلال احمر از برگزاری گردهمایی نفرات شرکت کننده در طرح سحر(سازماندهی حمایت روانی) خبر داد.


"امیر معتمدی" روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار گروه اجتماعی ایرنا افزود ، این طرح به منظور حمایت روانی از افراد پس از وقوع حادثه صورت می گیرد.
نامبرده خاطر نشان کرد : از این پس تمام استان کشور دارای این تیم های 26 نفره می شوند که آموزش ها لازم را برای حضور در مناطق حادثه دیده فرا گرفته اند.
معاون آموزش و پژوهش سازمان جوانان هلال احمر با بیان این که این افراد 9 آذر برای حضور در گردهمایی مزبور به تهران سفر خواهند کرد، افزود: اعطای گواهی نامه شرکت در دوره های آموزشی و سوگند تعهد به خدمت به افراد نیازمند از برنامه های گردهمایی طرح سحر خواهد بود.
معتمدی در ادامه از برگزاری دوره های باز آموزی، تکمیلی، تخصصی و شرکت دوره میدانی برای این افراد خبر داد و افزود: این دوره های به منظور افزایش کیفی مهارت های این افراد تا پایان سال جاری برگزار می شود.
به دنبال وقوع حوادث طبیعی نظیر زلزله برخی افراد مانند کودکان به دلیل از دست دادن پدر یا مادر و یا والدین دچار مشکلات روحی و روانی می شوند که این گروه ها با هدف رسیدگی به مشکلات مزبور و حمایت روانی در مناطق حادثه دیده حاضر می شوند.
اجتمام**3377**1436


24/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن