تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بلند مرتبه ترين مردم نزد خداوند در روز قيامت كسى است كه در روى زمين بيشتر در نصیحت و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821023345




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تقدیر منتجب نیا از جنتی به دلیل دفاع از آزادی مطبوعات


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: تقدیر منتجب نیا از جنتی به دلیل دفاع از آزادی مطبوعات تهران - ایرنا - «رسول منتجب نیا» فعال سیاسی اصلاح طلب اقدامات علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دفاع از آزادی مطبوعات را قابل تقدیر دانست و گفت: امیدوارم جنتی تسلیم فشارها نشود.


این فعال سیاسی اصلاح طلب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسوولان دولت قبل، سانسور و فیلترینگ را افتخار می دانستند اما دولت یازدهم در نقطه مقابل آن، حامی آزادی مطبوعات و جریان آزاد اطلاعات است.
وی افزود: جنتی فردی وارسته با فکری باز است که علاقه مند به باز گذاشتن دست اصحاب رسانه است؛ اما به همین دلیل تحت فشار مجلس و دیگر گروه های فشار قرار دارد.
وی از دولت تدبیر و امید خواست نخبگان را بیش از بیش مورد توجه قرار دهد.
منتجب نیا تصریح کرد: هیچ دولتی اجازه ندارد جناحی عمل کند چرا که متولی بیت المال است اما عدالت حکم می کند نخبگانی که در دولت های نهم و دهم منزوی شدند در دولت اعتدال مورد توجه قرار گیرند.
وی اضافه کرد: احزاب اصلاح طلب، حامیان اصلی حسن روحانی در انتخابات 92 بودند و احزاب اصولگرا به جز برخی شخصیت های حقیقی اصولگرا، از رقبای وی حمایت کردند و اکنون حق سهم خواهی از دولت را ندارند.
منتجب نیا، انتظار احزاب از دولت روحانی را بالا دانست و افزود: لازم است دولت زودتر یک معاون سیاسی معتقد به تحزب و توسعه سیاسی را در راس معاونت سیاسی قرار دهد.
این فعال سیاسی اصلاح طلب، دولت و شخص حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری را حامی احزاب خواند و گفت: در شرایطی که انتظار احزاب از دولت یازدهم خیلی بالاست، حداقل انتظارات احزاب برآورده شده است.
سیام/فراهنگ**9191**1027**1572


24/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن