تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، كتاب خدا و بهترين روش، روش پيامبر صلى لله  عليه  و  آله و بدترين ام...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813142488




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ذخیره سوخت زمستانی در روستاهای شیروان آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: ذخیره سوخت زمستانی در روستاهای شیروان آغاز شد شیروان- ایرنا- رییس اداره تعاون روستایی شیروان گفت: ذخیره سوخت زمستانی در روستاهای این شهرستان آغاز شده و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.


"براتعلی کریمی" روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا و با بیان اینکه امسال هفت شرکت تعاون روستایی برای تامین سوخت زمستانی روستاهای فاقد گاز این شهرستان سازماندهی و فعال شده اند، اظهار کرد: انتقال و ذخیره سوخت در روستاهای این شهرستان توسط 14 عاملیت فروش شبکه تعاون روستایی به طور مستمر بویژه در فصل سرما به صورت جدی صورت می گیرد.
وی گفت: توان ذخیره سازی فرآورده های نفتی در مخازن هفت تانکر ثابت این شبکه در نواحی روستایی فاقد گازشهرستان دو میلیون و 100 هزار لیتر است.
کریمی بیشترین فرآورده نفتی ذخیره سازی شده در مخازن روستایی این شبکه را از نوع نفت سفید عنوان کرد و افزود: پارسال شش میلیون و 940 هزار لیتر نفت سفید، نفت گاز، بنزین و روغن موتور به روستاهای شهرستان شیروان انتقال یافته بود.
رییس اداره تعاون روستایی شیروان گفت: در نیمه نخست امسال نیز دو میلیون و 900 هزار لیتر فرآورده های نفتی به این مناطق انتقال یافته و بین مصرف کنندگان روستایی شهرستان شیروان توزیع شده است.
وی اظهار کرد: هم اکنون 75 فروشگاه عرضه سوخت رسانی در شیروان فعال هستند.
شهرستان شیروان 157 هزار نفر جمعیت دارد که 67 هزار نفر آنان در نواحی روستایی سکونت دارند.ک/3
7186/330


24/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن