تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سجده شكر برهرمسلمانى واجب است،با آن نمازت را كامل و پروردگارت را خشنود مى سازى و فرش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819167927




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارتش عراق براي بازپس گيري پالايشگاه بيجي تلاش مي کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۳ آبان ۱۳۹۳ (۲۱:۴۸ب.ظ)
ارتش عراق براي بازپس گيري پالايشگاه بيجي تلاش مي کند ارتش عراق موفق شده کنترل شهر بيجي را مجددا تحت کنترل خود در بياورد و هم اکنون براي بازپس‌گيري کنترل پالايشگاه بيجي تلاش مي‌کند.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج، منابع رسمي در عراق به خبرگزاري‌ها گفته‌اند که ارتش عراق، شهر بيجي در اين کشور را از گروهک تروريستي داعش باز پس گرفته و هم‌اکنون براي بازپس‌گيري کنترل پالايشگاه بيجي تلاش مي‌کند.
بر اساس اين گزارش، پالايشگاه بيجي که در نزديکي همين شهر قرار دارد، بزرگترين پالايشگاه عراق است.
بيجي بزرگترين شهر عراق است که در ماههاي گذشته به دست داعش افتاده بود اما ارتش عراق موفق شده آن را مجددا تحت کنترل خود در بياورد.
اين گزارش افزوده که عمليات ارتش عراق براي باز پس‌گيري بيجي از گروهک تروريستي داعش از حدود دو هفته پيش آغاز شد و در نهايت امروز (جمعه) به نتيجه رسيد.
نيروهاي عراقي اکنون تنها حدود يک کيلومتر با پالايشگاه فاصله دارند.
هواپيماهاي جنگي ائتلاف به رهبري آمريکا، با بمباران مواضع داعش در بيجي و اطراف آن، راه را براي پيشروي نيروهاي عراقي هموار کرده‌اند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن