تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند متعال، به بنده اش در هر روز نصيحتى عرضه مى كند، كه اگر بپذيرد، خوشبخت و اگر ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815408196




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مالی برای کنترل ابولا بیش از 200 نفر را قرنطینه می کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مالی برای کنترل ابولا بیش از 200 نفر را قرنطینه می کند تهران - ایرنا - دولت مالی در تلاش برای کنترل روند انتشار بیماری مرگبار ابولا، دست کم 200 نفر از افرادی را که با قربانیان تایید شده و احتمالی این بیماری در تماس بوده اند، تحت قرنطینه قرار می دهد.


به گزارش پایگاه خبری "ورلد بولتن"، دوره 21 روزه قرنطینه نخستین گروه از افراد مشکوک که با یک دختر دو ساله مبتلا به ابولا در تماس بودند، درست همزمان با اعلام دومین مورد تایید شده ابتلا به ابولا در آن کشور به پایان رسید.
این دختربچه ماه میلادی گذشته در اثر این بیماری جان باخت.
دست کم چهار نفر دیگر که احتمال ابتلای آن ها به ابولا وجود دارد نیز شناسایی شده اند که همگی با یک مرد گینه ای در تماس بوده اند. این مرد نیز ماه میلادی گذشته درگذشت.
"ماراکاتی دو" سخنگوی وزارت بهداشت مالی اعلام کرد زنی که در انتقال جسد این مرد همکاری کرده بود روز گذشته (پنجشنبه) در بیمارستانی در باماکو پایتخت مالی فوت کرد.
به گفته وی، افرادی که باید تحت قرنطینه قرار گیرند، با احتساب کسانی که با این زن در تماس بوده اند، بالغ بر 200 نفر است.
مالی ششمین کشور غرب آفریقا است که به ویروس ابولا آلوده شده است. از زمان آغاز موج جدید همه گیری ابولا در این منطقه در ماه مارس (اسفند/فروردین)، دست کم پنج هزار و 160 نفر جان باخته اند.
مالی 800 کیلومتر مرز مشترک با گینه دارد. نخستین مورد در همه گیری اخیر، در گینه شناسایی شد. این بیماری مهلک سپس به کشورهای همجوار سرایت کرد.
خاورم**9156**1517


23/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن