تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به راستى كه دل در درون سينه بى قرار است و به دنبال حق مى‏گردد و چون به آن رسيد، آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819565668




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاري اردوي فرهنگي براي بيش از 5 هزارو 818 نفر دانش آموز و دانشجو


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ آبان ۱۳۹۳ (۱۷:۴۹ب.ظ)
سعادت خبر داد: برگزاري اردوي فرهنگي براي بيش از 5 هزارو 818 نفر دانش آموز و دانشجو مديرامورفرهنگي کميته امدادامام خميني (ره) استان فارس گفت: درهفت ماهه سالجاري اردوي فرهنگي براي بيش از پنج هزارو 818 نفر دانش آموز و دانشجوبرگزار شده است.
به گزارش خبرگزاري موج، سيد عبدالعلي سعادت گفت: حوزه فرهنگي در بيش از چهل سر فصل به مددجويان تحت حمايت که بطور مشخص دانش آموزان و دانشجويان هستند خدمات ارائه مي دهد که از جمله اين خدمات مي توان به برنامه هاي اوقات فراغت اشاره کرد .
سعادت ادامه داد: با توجه به رهنمودهاي مقام معظم رهبري(مد ظله العالي) در سال جاري برنامه هاي حوزه فرهنگي با دامنه گسترده تري جهت ارتقاء سطح فرهنگي مددجويان تدوين شد.
وي افزود: از جمله برنامه ريزي هاي انجام شده به اردوهاي فرهنگي در هفت ماهه گذشته مي توان اشاره کرد که در قالب اردوهاي يک روزه ،بلند مدت ، راهيان نور ، علوي و سراسري برگزارشد .
اين مقام مسوول خاطر نشان کرد: در طول دوره اردوهاي اجرا شاهد ارتقا ، رشد و بالندگي دانش آموزان و دانشجويان و حتي گروه دختران بازمانده از تحصيل و مادران بوديم و اولين ارمغان اين اردوها مشاهده افزايش عزت نفس در بين آنها بوده است.
سعادت تصريح کرد : برگزاري اردوها مي تواند ضمن کسب مهارت و تجربه جهت شرکت کنندگان در اردو باعث افزايش روابط اجتماعي شرکت کنندگان مي شود.
مدير امور فرهنگي کميته امداد امام خميني (ره) استان فارس تاکيد کرد: در پايان هر اردو با دريافت نظرات شرکت کننده در اردو به بررسي مزايا و معايب اردوي برگزار شده ، پرداخته مي شود تا در دوره بعد اردوها ، اين اردوها از مطلوبيت بيشتري برخوردار شوند و دانش آموزان و دانشجويان شرکت کننده با مهارت ها و تجارب بهتري خاطرات اردو را بيان کنند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن