تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى كه روزه او را از غذاهاى مورد علاقه‏اش باز دارد برخداست كه به او از غذاهاى بهشتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802774358




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ولایت فقیه مترقی ترین اصل در قانون اساسی ایران است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: امام جمعه موقت ورامین: ولایت فقیه مترقی ترین اصل در قانون اساسی ایران است تهران – ایرنا – امام جمعه موقت شهر ورامین گفت: ولایت فقیه مترقی ترین اصل در قانون اساسی است و ستون و پایه اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی محسوب می شود.


حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه های این هفته نماز جمعه ورامین ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: به تعبیر قرآن کریم تقوای الهی بهترین پوشش و لباس برای افراد است زیرا این لباس هرگز کهنه نمی شود.
وی در بررسی قیام عاشورا ضمن تسلیت ایام اسارت اهل بیت عصمت و طهارت تاکید کرد: مهمترین تکلیف ما در قیام عاشورا، توجه به درس ها و پیام های قیام امام حسین(ع) است که یکی از مهمترین این پیام ها احیای ارزش های اسلام ناب محمدی(ص) است .
وی اظهار کرد: یکی از مسائلی که قیام خونین امام حسین(ع) آن را احیا کرد، کتاب و سنت الهی است که در آن ایام به انحراف کشیده شده بود که خون سیدالشهداء آن را بار دیگر احیا نمود.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان های استان تهران افزود: امام حسین(ع) با قیام خویش به ما یاد داد که دین فدایی لازم دارد که اگر امروز صدای اذانی به گوش می رسد و ندای تکبیری گوش ها را می نوازد، نتیجه نهضت عاشورا است که اگر نبود معاویه و معاویه صفت ها تصمیم داشتند نام پیامبر(ص) را از اذان حذف کنند.
محمودی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه با تبریک فرارسیدن روز کتاب و کتابخوانی گفت: متاسفانه سطح مطالعه و کتابخوانی در جامعه ما پایین است، چه بسا مطالعه یک کتاب مفید بتواند زندگی انسان را متحول کند.
خطیب موقت جمعه ورامین اظهار داشت: جوانان باید با مطالعه کتب مفید مانند کتب شهید مطهری، شهید دستغیب و نویسندگان متعهد ضمن بالا بردن آگاهی های خود در برابر برخی فتنه ها و بدعت ها بیمه شوند.
وی با تبریک انتصاب رئیس جدید سازمان صدا و سیما، راه اندازی صدا و سیمای شهرستان های استان تهران را از مطالبات جدی مردم استان تهران از ریاست جدید صدا و سیما خواند.
محمودی گفت: مردم شهرستان های استان تهران با جمعیتی فراوان از داشتن یک شبکه مستقل علیرغم تصویب دولت جدید بی بهره هستند و جا دارد مسوولان به این امر توجه کرده و با راه اندازی صدا و سیمای شهرستان های استان تهران مطالبات جدی مردم را پاسخ دهند.
وی با اشاره به سالروز تصویب قانون اساسی جمهوری اسلامی گفت: یکی از مترقی ترین قوانین موجود در نظام های سیاسی دنیا تصویب قانون اساسی جمهوری اسلامی است که هم به نیازهای مادی و دنیوی و هم به نیازهای معنوی مردم توجه شده است.
استاد حوزه و دانشگاه افزود: مترقی ترین اصل قانون اساسی اصل ولایت فقیه است، البته برخی نباید گمان کنند اختیارات ولی فقیه منحصر به آن چیزی است که در قانون به آن اشاره شده است، بسیاری از گره ها مانند فتنه سال 88 توسط ولایت فقیه باز شد و آن چه توانست نظام اسلامی را از فتنه ساخته و پرداخته دشمنان نجات دهد، رهبری امام خامنه ای بود.
وی تصریح کرد: برخی از قدرت و صلابت این جایگاه ترسیده و به تضعیف آن می پردازند، اما ملت ایران جایگاه این رکن رکین را به خوبی درک کرده و در برابر هرکس که قصد تضعیف آن را داشته باشد با قدرت خواهد ایستاد.
تهرام/7254/ 699


23/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن