تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):حقّ نصيحت خواه اين است كه به راه صحيحى كه مى دانى مى پذيرد، راهنمائيش كنى و سخن در حدّ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804499371




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهادت گروهبان جمشید دانایی فر تائید شد


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:



شهادت گروهبان جمشید دانایی فر تائید شد
رئیس کمیته امنیت داخلی مجلس شورای اسلامی شهادت گروهبان «جمشید دانایی‌فر» یکی از مرزبان‌های ربوده شده ایرانی را تائید کرد.



به این مطلب امتیاز دهید

 
به گزارش جام نیوز به نقل از تسنیم، محمدرضا محسنی ثانی رئیس کمیته امنیت داخلی مجلس شورای اسلامی با اشاره امنیت مرز‌های شرقی کشور، اظهار کرد: مرز‌های استان‌های خراسان‌رضوی و جنوبی از استحکام و انسداد خوبی برخوردار هستند. تقریبا در این منطقه مشکل مرزی و امنیتی خاصی نداریم؛ هرچند گاهی امکان دارد از طریق کاروان‌های انفرادی یا گروهی مواد مخدر تعرضاتی صورت گیرد ولی همه چیز تحت کنترل نیروی‌های دفاعی و نظامی و مرزی قرار دارد.
 
وی با بیان اینکه در سیستان و بلوچستان از طرف سیستان به سمت بلوچستان مثلث مرزی خوب شکل گرفته است، افزود: در عین حال در قسمت بلوچستان و ایرانشهر بحث‌های مرزی کمی مشکل دارد، که البته با وجود فعالیت‌های سپاه پاسداران این مناطق هم درحال تامین امنیت است؛ گاهی طمع‌هایی برخی اشرار در آن طرف مرز می‌کنند که ناشی از ضعف و غفلت پاکستان در تامین امنیت مرزی است. به‌واقع دولت پاکستان اشرافیت خوبی بر سرزمین و مرز‌های خود به ویژه مرز‌های مشترک با ایران ندارد.
 
رئیس کمیته امنیت داخلی مجلس شورای اسلامی با بیان مطلب فوق خاطرنشان کرد: مذاکراتی در سطوح مختلف با پاکستانی‌ها داشتیم که متاسفانه اذعان دارند توانایی تامین امنیت مرز‌ها و سرزمین خود را پیرامون مرز‌های ایران ندارند؛ دولت مرکزی و تشکیلات نظامی و امنیتی آن‌ها، قوت و اقتدار لازم را برای کنترل مرز‌ها ندارد از همین حیث شاهدیم سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه و گروهک‌های اشرار و مواد مخدر از این ضعف آن‌ها استفاده می‌کنند.
 
محسنی‌ثانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آخرین وضعیت گروهبان «جمشید دانایی‌فر» یکیاز مرزبانان ربوده شده ایرانی از سوی گروهک تروریستی جیش‌العدل‌، اظهار کرد: در زمینه شهادت گروهبان جمشید دانایی‌فر به قطعیت رسیده‌ایم و شهادت وی تائید شده است.
 
وی در خاتمه از نگاه ویژه مجلس به تقویت بودجه‌های امنیتی و مرزی اشاره کرد و گفت: در بودجه ۹۳ توجه ویژه به این موضوعه داشتیم، در بودجه ۹۴ نیز سعی می‌کنیم اعتبار بیشتری به ناجا در بحث‌های انسداد‌های مرزی اختصاص یابد.
 
پیرامون اخبار شهادت این مرزبان ربوده‌شده، بیستم مهرماه امسال سردار قاسم رضایی فرماندهی مرزبانی ناجا در اظهار نظری اعلام کرده بود: با جدیت پیگیر وضعیت ایشان هستیم اما تاکنون اطلاعی از سرنوشت وی نداریم.
 
همچنین حسینعلی امیری سخنگوی وزارت کشور هفتم مهرماه امسال در سخنانی در جمع خبرنگاران در مورد آخرین وضعیت دانایی‌فر گفته بود: پرونده‌اش در دستور کار بوده و در حال پیگیری است؛ وضعیت به همان شکلی است که قبلا گفته‌ام؛ چندی پیش دانایی‌فر ربوده شده و به خاک پاکستان برده شده که امیدواریم دولت پاکستان همکاری کند و هرچه زودتر تعیین تکلیف شود.
 
امیری با بیان اینکه از سوی وزارت خارجه و هم دستگاه دیپلماسی و نیز وزارت کشور برای وضعیت جسمی دانایی‌فر پیگیری‌هایی انجام شده و در حال انجام است، گفت: وزیر کشور در سفری که به پاکستان داشت، ضمن دیدار با مقامات این کشور این موضوع را مطرح کرده که امیدواریم آنها همکاری کنند تا زودتر تکلیف مشخص شود.
 
29
 






۲۳/۰۸/۱۳۹۳ - ۰۸:۳۱




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن