تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):حق بزرگ‏تر خداوند اين است كه او را بپرستى و چيزى را با او شريك نسازى، كه اگر خال...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819437379




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بررسی مشکلات آموزشی دانشجویان پزشکی در کمیسیون آموزش و بهداشت مجلس


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: قربانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد
بررسی مشکلات آموزشی دانشجویان پزشکی در کمیسیون آموزش و بهداشت مجلس
سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس از بررسی مشکلات آموزشی دانشجویان پزشکی در کمیسیون آموزش و بهداشت مجلس خبر داد و گفت: وزارت علوم به تازگی سیاستی را برای برگزاری آزمون علوم پایه در نظر گرفته که مشکلات و نگرانی‌هایی را برای دانشجویان پزشکی به وجود آورده است.


"محمدحسین قربانی" سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به پیگیری مشکلات دانشجویان پزشکی در کمیسیون متبوعش، گفت:  وزارت علوم به تازگی سیاستی را برای برگزاری آزمون علوم پایه در نظر گرفته که مشکلات و نگرانی‌هایی را برای دانشجویان به وجود آورده است.
 
وی با اشاره به حضور  معاون آموزشی این وزارتخانه در جلسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس افزود: وزارت بهداشت این سیاست را مثبت و اقدامی در جهت ارتقای سطح علمی کشور می‌داند.
 
قربانی تصریح کرد: برخی از اعضای این کمیسیون خواهان برگزاری آزمون جامع علوم پایه پزشکی به شیوه گذشته هستند و برخی نیز بر این باورند که برگزاری این آزمون به صورت منطقه‌ای ممکن است در نتایج این آزمون‌ها اثرگذار باشد.
 
نماینده مردم گیلان در مجلس با یادآوری این که مسائل مرتبط با حوزه آموزش دانشگاه‌ها در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بررسی می‌شود، گفت: قرار است با کسب نظر این کمیسیون، برای رفع مشکلات دانشجویان پزشکی اقدام شود.
 
سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس خاطرنشان کرد: با توجه به نظرات متعدد و متنوع مطرح شده در این کمیسیون درباره آزمون جامع علوم پایه مقرر شد در جلسه دیگری موضوع بار دیگر بررسی و نمرات تمامی دانشگاه‌ها برای بررسی سطح دانشجویان به کمیسیون آموزش ارائه شود.

انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۳ - ۰۴:۰۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن