تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رسول خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله، هرگز بدگويى كسى را نمى‏كردند، سرزنش نمى‏نمودند و در ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803130892




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عذر‌خواهی از مردم یک شهر به دلیل تجاوز به زنان در ایستگاه آتش نشانی/ رسوایی ستاره تبلیغات شرکت بزرگ صابون سازی/ دستگیری به خاطر مسخره کردن پلیس


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: نگاهی کوتاه بر مهمترین حوادث روزهای گذشته کشور های غربی؛
عذر‌خواهی از مردم یک شهر به دلیل تجاوز به زنان در ایستگاه آتش نشانی/ رسوایی ستاره تبلیغات شرکت بزرگ صابون سازی/ دستگیری به خاطر مسخره کردن پلیس
رویدادهای مهم حوادث چند روز گذشته کشورهای غربی را در این گزارش می‌خوانید.
به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، رویدادهای مهم حوادث  چند روز گذشته کشورهای غربی را در ادامه میخوانید:







آتشنشانی که بعد از داشتن رابطه جنسی با 8 زن در یک شب از سازمان آتش نشانی اخراج شد.

استفان کووارد که 19 سال برای سازمان اتشنشانی  فلوریدا (آمریکا) کار می کرد ،بعد از اینکه بسته ای بی نام شامل فیلم های  رابطه های نامشروع او با 8 زن در ایستگاه آتشنشانی ،به مقامات ارسال شد، از کار بر کنار گردید.

در این بسته  علاوه بر ویدئو ها ، 40 ایمیل بین او و زنان دیگر نیز وجود دارد.کووارد  بعد از برکناری اعلام کرده است که هیچ دلیلی  برای کاری که او انجام داده ،وجود ندارد و او واقعا از عملش متاسف است و از  تمام مردم شهر عذر خواهی می کند.







پسری سوخته در بالای قطار MTA   ایالت کانکتیکوت آمریکا  در حال جان دادن پیدا شد.سخنگوی سازمان حمل و نقل شهری  ایالت کانکتیکوت ،آرون داناون می گوید :برایان مک کللن 21 ساله بعد از اینکه کارکنان قطار او را  روز یکشنبه 9 نوامبر ،در حال اتش گرفتن پیدا کردند و سریعا او را به مرکز درمانی وست چستر نیویورک منتقل کردند ،در بیمارستان جان خود را از دست داد.

وی افزود: مک کللن بعد از تحمل 85 % سوختگی، سرانجام جان داد.شرکت راه اهن در تلاش است که مشخص کند  چطور مک کللن به بالای سقف قطار رسیده است و چرا انها احتمال می دهند که مک کللن به وسیله سیم های الکتریکی بالای قطار اتش گرفته باشد.

مک کللن 22 ساله که اهل ایالت اوهایو امریکا بود اخیرا در نیویورک زندگی میکرد.صفحه اجتماعی او در فیس بوک می گوید که او به عنوان مدل و بازیگر فعالیت می کرده است.




یک فراری که توسط پلیس به خاطر دست انداختن انها با عکس هایی که به طور پنهانی از جلوی اداره های پلیس می گرفت و برای انها می فرستاد، تحت تعقیب بود، سرانجام بعد از 2 هفته فرار دستگیر شد.

"آرون بی" یک پسر 22 ساله بعد از اینکه به خاطر خشونت و ضرب و شتم و تجاوز هایش توسط پلیس  لینکولن شیر انگلیس مورد تعقیب قرار گرفت با دست انداختن پلیس در شبکه های اجتماعی انها را به بازی می داد.

وی چند ساعت بعد از عکس مضحکی که جلوی اداره پلیس لینکولن شیر در حال چشمک زدن گرفته بود در یک کافی شاپ دستگیر شد. او دائما پیغام هایی شامل" اگر میتوانی بیا و من را بگیر "و یا " من عاشق قایم موشک هستم " را برای پلیس ارسال می کرد .او یک عکس از خودش  در شبکه فیسبوک  که 1637 دوست در انجا داشت آپدیت کرد و زیر آن  با خنده نوشته بود : "این فقط یک عکس سریع از خودم در جلوی اداره پلیس است یرای شما "  او حتی یک عکس از پنجره ماشینش در حالی که یک مامور پلیس زن  را که در کنار جاده ایستاده بود نشان می داد ؛آپدیت کرد و زیر آن نوشت: من به او گفتم ،سلام ، ایا تو دنبال من می گردی ؟،و بعد با سرعت از انجا رفتم. او در اخرین جمله اش قبل از دستگیری ، در شبکه اجتماعی از کار خود دفاع کرده وگفته بود: من این کار را انجام دادم چون بسیار سرگرم کننده است. این بهترین تفریح برای من است.انها به من اتهام خشونت و تجاوز زدند در صورتی که من هنوز به عنوان مجرم شناخته نشده ام. پس من خود را معرفی نمی کنم آنها خود باید به دنبال من باشند.





یک زن ، در عرض خیابانی مشهور به نام آبِی در شمال لندن دچار تصادف شوک اوری شد. ویدئو گرفته شده با یک دوربین مدار بسته نشان می دهد یک خانم در حالی که عرض این خیابان مشهور را می دوید و قصد داشت با شتاب به ان طرف خیابان برود ،توسط یک ماشن نقره ای رنگ که با سرعت به سمتش می آمد ،ضربه سختی خورد طوری که به چند متر جلوتر پرتاب و بعد با شدت به زمین برخودر می‌کند.

وسیله نقلیه چند ثانیه پس از ضربه در انجا می ایستد و سپس متواری می شود.این ویدئو زنی را نشان می دهد که با کودکانش در پیاده روقدم میزدند،او فوری چشم کودکانش را با دست می پوشاند و انها را از صحنه دور می کند .بعد از حادثه  افراد در پیاده رو ها به سمت زن اسیب دیده می دوند و به امبولانس زنگ می زنند.این ویدئو در این 4 روز پس از انتشارش ، بیشتر از 150 هزار بازدید کننده داشته است.

خیابان آبِی که در سال 1969 یگ گروه مشهور و جهانی موسیقی به نام بیتلز در عرض ان قدم زدند و به این خاطر یک خیابان مشهور در لندن است ،حالا یاد اور تصادفی دلخراش در ذهن بسیاری از مردم دنیا است.






مردی که 3 روز بین دیواری در یک مغازه گیر کرده بود، سرانجام در روز سه شنبه  7 نوامبر نجات پیدا کرد.پلیس لانگمانت ،کولورادو(آمریکا) مت کیج می گوید: پاول فلیک 35 ساله که به مدت 3 روز بین 2 دیوار ساختمان گیر کرده بود و 3 روز برای کمک فریاد می زد به بیمارستان منتقل شد تا جراحاتش درمان شود.

کارکنان مغازه بیان داشتند که انها در روز دوشنبه صدای فریاد کمک خواستن کسی را شنیدند اما نمی دانستند منبع صدا از کجاست.کارکنان در روز سه شنبه مرد را بین دو دیوار پیدا کردند و با گروه امداد تماس گرفتند.

پلیس می گوید :پاول فلیک قصد داشته که از طریق یک دریچه از دیوار به ساختمان وارد شود که دلایل ان هنوز نا معلوم است .







ستاره نوجوان تبلیغاتی محصولات یک کارخانه صابون سازی بعد از انکه روسای کارخانه فهمیدند که ان دختربه عنوان یک زن فاسد زندگی پنهانی داشته است، او را اخراج کردند.

دیانا کوربلودا 18 ساله ، به طور قاچاقی در یک خانه فاسد  کار می کرد و از این راه نیز کسب در امد می کرد.این نوجوان برای میلیون ها نفر در شهر پراگ پایتخت جمهوری چک، به عنوان ستاره تبلیغات خیابانی و تلویزیونی صابون ماریا  شناخته شده است.راز او زمانی کشف شد که کسانی که با او رابطه برقرار می کردند عکس هایی از او در شبکه اجتماعی منتشر کردند.

سخنگوی تبلیغاتی این کارخانه می گوید : ما در طول عکاسی و فیلمبرداری محصولات کارخانه با این دختر مشکلی نداشتیم و چیز ناپسندی از او ندیده بودیم .اما این قبل از افشای زندگی پنهانی او بود . ما دیگر با او قصد همکاری نخواهیم داشت.

انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 155]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن