تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس با يقين بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت كند، كوه‏ها به همراه او تسبيح م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802778434




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عکس یادگاری جنتی در کنار کاریکاتورش |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: عکس یادگاری جنتی در کنار کاریکاتورش
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جریان بازدید دوساعته از بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها ضمن حضور در غرفه های مختلف، در کنار کاریکاتورخود عکس یادگاری گرفت .
کد خبر: ۴۴۹۱۳۷
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۹ - 13 November 2014


 وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جریان بازدید دوساعته از بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها ضمن حضور در غرفه های مختلف، در کنار کاریکاتورخود عکس یادگاری گرفت .

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی جنتی همزمان با ششمین روز (پنج شنبه) از نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها، بازدید خود را در بخش خبرگزاری ها با ایرنا آغازکرد و با حضور در جمع خبرنگاران خبرگزاری جمهوری اسلامی به پرسش های آنها پاسخ داد .

تسنیم، فارس، ایسنا، ایلنا و روزنامه های ایران، جوان و کیهان و ....نیز توسط جنتی بازدید شد .

در طی مسیر بازدید، مدیران رسانه های مکتوب و دیجیتال، حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را غنیمت شمرده و به طرح مشکلات این حوزه پرداختند.

در جریان بازدید جنتی، خبرنگاران برخی رسانه های کمتر شناخته شده نیز اصرار فراوانی بر حضور وزیر ارشاد درغرفه داشتند که اغلب با پاسخ مثبت جنتی روبرو می شدند. گرفتن عکس یادگاری و امضای دفتریادبود غرفه ها بخشی از بازدید جنتی بود.

بازدید جنتی از غرفه روزنامه جوان همزمان شد با دیدار علاءالدین بروجردی رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس که به روبوسی و گرفتن عکس یادگاری دونفره ختم شد.

در جوار خبرگزاری دانشجو، کاریکاتوری انتقادی از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار داده شده بود که به اصرار عکاسان جنتی عکس یادگاری با کاریکاتور خود گرفت.

جنتی پس از گرفتن عکس یادگاری در پاسخ به سوال خبرنگاران، خاطرنشان کرد: طنز مطبوعاتی را باید با جدیت دنبال کرد، اما نیش نباید بزند.

در غرفه روزنامه عصر ایرانیان نیز کاریکاتور دیگری را به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هدیه دادند.

پس از ورود جنتی به غرفه خبرگزاری ایلنا، حجت الاسلام قدرت الله علیخانی نماینده سابق مجلس که در حال مصاحبه بود با گفتن "جاءالحق و زهق الباطل "صندلی خود را به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی داد.

در مسیر بازدید جنتی خبرنگاران اصرار فراوانی بر پاسخگویی وزیر در خصوص وضعیت اکران فیلم های توقیف شده داشتند که جنتی در پاسخ به آنها تاکید کرد: طبق قانون عمل می شود.

وی اظهار داشت: معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، توضیحات لازم را به کمیسیون فرهنگی در مورد فیلم های مورد نظر ارایه کرده است و تصور می کنم که آنها قانع شده باشند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: فقط در مورد فیلم من عصبانی نیستم هنوز خود ما تصمیم نگرفته ایم. اگر اصلاحات لازم در این فیلم اعمال و به یک فیلم اجتماعی تبدیل شود قابل اکران شدن است.

جهنتی در پاسخ به خبرنگاری که پرسید یک نماینده مجلس اعلام کرده است که اگر تمام اصلاحات نیز در فیلم عصبانی نیستم اعمال شود این فیلم اکران نمی شود، تاکید کرد: طبق وظایف قانونی خود عمل می کنیم. قرار نیست دیگران برای ما تعیین تکلیف کنند که به این فیلم اجازه اکران داده شود و به فلان فیلم اجازه داده نشود.

جنتی با بیان اینکه اگر نمایندگان توضیح بخواهند برای آنها توضیح می دهیم، تصریح کرد: طبق ضوابط و قوانین تصمیم گیرنده نهایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن