تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):يا على دانشمند سه نشانه دارد: راستگويى، حرام‏گريزى و فروتنى در برابر همه مردم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798563852




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

۲۰۰ هکتار به شهرک چاپ و نشر قم اختصاص داده شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۲ آبان ۱۳۹۳ (۱۷:۵۱ب.ظ)
استاندار قم: ۲۰۰ هکتار به شهرک چاپ و نشر قم اختصاص داده شد استاندار قم اختصاص ۲۰۰ هکتار به شهرک چاپ و نشر درقم را نتيجه نگاه متعالي به حوزه فرهنگ مکتوب قم دانست و افزود: قم با دارابودن دومين مرکز چاپ و نشر کشور مي‌تواند نقش محوري را در بخش‌هاي فرهنگي بويژه در بحث چاپ و نشر ايفا کند.
به گزارش خبرگزاري موج از قم،استاندار قم در جلسه بررسي طرح‌هاي عمراني حوزه فرهنگي قم که با حضور عباس صالحي معاون فرهنگي وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي برگزار شد طي سخناني با اشاره به اهميت مسئله فرهنگ اظهار کرد: مسائل فرهنگي در قم از اهميت و جايگاه ويژه‌اي برخوردار است.
استاندار قم با اشاره به روي کارآمدن دولت تدبير و اميد و حضور افراد ولايتمدار در وزارت فرهنگ و ارشاد افزود: حضور اين افراد مي‌تواند براي حوزه فرهنگ کشور منشا خدمات و خيرات فراوان باشد.
استاندار قم، طرح‌هاي مهم فرهنگي قم را مورد تاکيد قرار داد و با بيان اينکه بلوار پيامبر اعظم (ص) متعلق به جهان اسلام و تشيع است، افزود: بايد با مديريت راهبردي زمينه تحقق کارکردهاي فرهنگي اين طرح مهم را فراهم کنيم.
حجت الاسلام والمسلمين صالحي منش همچنين اختصاص 200 هکتار به شهرک چاپ و نشر در شاهراه مواصلاتي کشور را نتيجه نگاه متعالي به حوزه فرهنگ مکتوب قم دانست و افزود: قم با دارابودن دومين مرکز چاپ و نشر کشور مي‌تواند نقش محوري را در بخش‌هاي فرهنگي بويژه در بحث چاپ و نشر ايفا کند.
حجت الاسلام والمسلمين محمد صادق صالحي منش با تاکيد بر ضرورت تکميل و تجهيز شهرک چاپ و نشر، استقرار ناشران بر‌تر کشور در اين شهرک را در راستاي رشد و توسعهٔ اين منطقه ضروري دانست و افزود: بايد اهتمام ويژه‌اي نسبت به تشويق و ترغيب واحدهاي بزرگ فعال عرصهٔ چاپ و نشر کشور و استان براي استقرار در اين شهرک داشته باشيم.
استاندار قم با بيان اينکه اين گونه نشست‌ها بايد با حضور مسئولين استاني استمرار داشته باشد خاطرنشان کرد: تعيين طرح‌هاي عمراني اولويت دار حوزهٔ فرهنگ تا پيش از سفر رئيس جمهور به قم موجب تسريع در تصويب طرح‌ها و جذب اعتبارات خواهد شد.
عباس صالحي نيز در اين جلسه با اشاره به اينکه قم علاوه بر فرصت‌هاي زيارتي در حوزه اقتصاد و فرهنگ نيز داراي جايگاه موثري است گفت: ‌ در فرهنگ مکتوب هيچ استاني بعد از تهران با قم توان رقابت ندارد.
معاون فرهنگي وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي با اشاره به فعاليت ده‌ها نشريه و مطبوعات فاخر در قم، جايگاه بر‌تر قم در حوزهٔ چاپ و نشر کتب ديني را يادآور شد و افزود: اگر بخواهيم افق چشم انداز را در فضاي قم ترسيم کنيم، قم بايد به قطب فرهنگ مکتوب و چاپ و نشر کشور تبديل شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن